Szerző: Ady Krisztián

2003. július 3. 18:31

Csak az értékesítést is végző viszonteladók szervizelhetik a HP számítógépeit

[News.com] A Hewlett-Packard tegnap hozta nyilvánosságra, hogy a vállalat változtat egyesült államokbeli szervizelési stratégiáján. A jövőben csak azok a cégek szervizelhetik a HP személyi számítógépeit, melyek az értékesítésben is partnerek.

[News.com] A Hewlett-Packard tegnap hozta nyilvánosságra, hogy a vállalat változtat egyesült államokbeli szervizelési stratégiáján. A jövőben csak azok a cégek szervizelhetik a HP személyi számítógépeit, melyek az értékesítésben is partnerek.

Az új szabályok szerint tehát a vállalat PC-it az eddigi mintegy 1000 HP-partner helyett csupán 40 fogja javítani és karbantartani, bár a Hewlett Packard közlése szerint ez a 40 partner mintegy 6000 helyszínt jelent. Többek között a Best Buy, Costco, CompUSA, Fry's Electronics és a Circuit City szervízpontjairól tett a HP említést.

A HP szóvivője, Cherie Britt szerint a szolgáltatási körből kieső szervízpontok az összes karbantartási és jótállási időn belül végzett szervizelési munka mindössze 2 százalékát végezték el az elmúlt időszakban. A szervízpontok számának csökkenése ellenére Britt szerint a lépés a "felhasználók elégedettségének növelését" szolgálja.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról