Szerző: Barna József

2003. június 25. 17:39

Új Oracle-termékek az AppsWorld Europe konferencián

[NetAktív] Harmadik alkalommal került megrendezésre az Oracle legrangosabb európai rendezvénye, az idén Londonban tartott AppsWorld Europe, amelyen üzleti és szakmai területek vezetői, projektirányítók, informatikai vezetők, partnercégek és a szakmai felhasználók ezrei vesznek részt a hét folyamán. Az Oracle a konferencián több új, kereskedelmi forgalomban is kapható termékmodult és fejlesztést mutatott be az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyütteshez, köztük az Oracle Projects alkalmazáscsalád három új tagját, az Oracle Service új funkcióit, valamint a Product Lifecycle Management alkalmazáscsalád Oracle Advanced Catalog nevű új modulját.

[NetAktív] Harmadik alkalommal került megrendezésre az Oracle legrangosabb európai rendezvénye, az idén Londonban tartott AppsWorld Europe, amelyen üzleti és szakmai területek vezetői, projektirányítók, informatikai vezetők, partnercégek és a szakmai felhasználók ezrei vesznek részt a hét folyamán. Az Oracle a konferencián több új, kereskedelmi forgalomban is kapható termékmodult és fejlesztést mutatott be az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyütteshez, köztük az Oracle Projects alkalmazáscsalád három új tagját, az Oracle Service új funkcióit, valamint a Product Lifecycle Management alkalmazáscsalád Oracle Advanced Catalog nevű új modulját.

Az Oracle Projects alkalmazáscsalád három új tagja, az Oracle Project Management, az Oracle Project Collaboration és az Oracle Project Intelligence tovább erősítik az Oracle-rendszerek komoly projektelszámolási és erőforrás-kezelési képességeit. Az Oracle ezzel olyan globális vállalati projektirányítási megoldást kínál, amellyel a felhasználó szervezet a projektek teljes élettartama során kézben tarthatja a költségeket, kezelheti a kockázatot, és fokozhatja a hatékonyságot.

Az Oracle Project Managementtel a projektütemezések, előrehaladási jelentések, munkaerő-beosztás, dokumentumok, problémák és változások -- vagyis a proaktív projektirányításhoz nélkülözhetetlen információk -- integrált módon, webes felületen keresztül könnyen elérhetők. Az Oracle Project Costing és Project Billing modulokban nyomon követhetők a tényleges költségek, bevételek és számlázási adatok, így valós időben látható a főbb teljesítménymutatók alakulása.

Az Oracle Project Collaboration segíti a projektcsoport tagjait -- akik a vállalaton belüli és kívüli személyek lehetnek -- az együttműködésben, és megkönnyíti számukra a projektmunkálatok elvégzéséhez és ellenőrzéséhez szükséges kommunikációt. A projektekkel kapcsolatos összes adat egyetlen helyen, egy szerepkör szintű hozzáférés-szabályozással védett adattárban található, így az összes érintett ugyanazt az adatot látja.

Az Oracle Project Intelligence lehetővé teszi a felülről lebontható vállalati mérőszámok és analitikák készítését a projektszervezetű vállalatok működésének teljes körű elemzéséhez, és biztosítja az egyes projektek közti átláthatóságot a lehetőségek kiaknázása, az erőforrások kihasználása, a nyereségesség és a tevékenységelemzés terén, valamint napi összesítést nyújt a vezetőknek az olyan fontos mérőszámokról, mint az árbevétel, a költségek, az árrés, a lemaradások és a kihasználtság.

Az Oracle Advanced Product Catalog modul az eddigi együttműködéses eszközöket egészíti ki az Oracle termékéletciklus-kezelő alkalmazásaival (Product Lifecycle Management, röviden PLM). A program segítségével így a teljes életciklusukon keresztül kezelhetők és végigkövethetőek a különböző termékek, alkatrészek és beruházási projektek. Az Oracle Advanced Product Catalog egyetlen globális katalógusban, központilag kezeli a termékek és alkatrészek összes adatát, ezáltal a vállalat képes hatékonyabban újrahasznosítani a meglévő alkatrészeket és szellemi tőkéjét, csökkentheti a költségeket, és felgyorsíthatja a termékfejlesztést.

Újdonság a CRM alkalmazáscsaládba tartozó, a szerviztevékenységet lefedő Oracle Service legújabb verziója. Az Oracle Service teljes körű áttekintést nyújt az összes szerviztevékenységről, így a vállalat nyereségesen működtetheti minden szervizelési csatornáját, fokozva ügyfelei elégedettségét. Az Oracle Service lehetőséget teremt új, tervezhető bevételi források kiaknázására a szerviztevékenységek területén, növeli az online módon megtehető szervizbejelentések számát, pontosabbá teszi a szervizjogosultságok ellenőrzését, lehetővé teszi a szolgáltatások pontosabb kiszámlázhatóságát, csökkenti a szolgáltatási bevételek elszivárgását a médiában és a kiadóvállalatoknál, valamint a fejlesztők szándéka szerint a problémák nagyobb része oldható meg az új verzióval az első körben.

Az Oracle Service legújabb verziója, amely az Oracle TeleService, Oracle iSupport, Oracle Field Service, Oracle Mobile Field Service, Oracle Wireless Option for Service, Oracle Advanced Scheduler, Oracle Depot Repair, Oracle Service Contracts és Oracle Interaction Center alkalmazásokból áll, már kapható.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról