Szerző: Bodnár Ádám

2003. június 24. 14:25

Három új nyomtatót mutatott be a Dell

A Dell a mai napon három új nyomtatóval bővítette a kínálatát. Az új termékek között egy munkacsoportoknak szánt lézernyomtató, egy tintasugaras nyomtató, valamint egy multifunkciós készülék található. A termékek az Egyesült Államokban máris kaphatók.

A Dell a mai napon három új nyomtatóval bővítette a kínálatát. Az új termékek között egy munkacsoportoknak szánt lézernyomtató, egy tintasugaras nyomtató, valamint egy multifunkciós készülék található. A termékek az Egyesült Államokban máris kaphatók.

Tim Peters, a Dell képfeldolgozási és nyomtatási üzletágának vezetője szerint a vállalat belépése a printerek piacára a várakozások felett alakult és a termékek kedvező fogadtatásra találtak a vevők körében. Amint az ismert, a világ legnagyobb PC-gyártója márciusban lépett be a nyomtatók piacára, a cég akkor 4 printert mutatott be.

Az új modellek közül az M5200n egy 999 dollárba kerülő monokróm lézernyomtató, amelyet munkacsoportok részére ajánl a cég. A készülék webes felületen konfigurálható és menedzselhető. A 300 MHz-es processzorral és 64 Mbyte memóriával rendelkező nyomtató percenként akár 35 oldal nyomtatására is képes, felbontása 1200x1200 dpi.

A J740 tintasugaras nyomtatót, valamint az A920 "all-in-one" multifunkciós készüléket kifejezetten személyi használatra szánja a cég. A 99 dollárba kerülő J470 színes tintasugaras nyomtató legfeljebb 18 oldal készítésére képes percenként. Az A920 egy készülékben egyszerre nyomtató, lapolvasó és fénymásoló, ennek ellenére az ára 89 dollár.

A Dell nyomtatók közös jellemzője az előlapon található indikátor, amelyen folyamatosan figyelemmel kísérhető a rendelkezésre álló tintamennyiség és a készülék automatikusan figyelmezteti a felhasználót, hogy mikor kell megrendelnie az új patront vagy tonert. A Dell elindított egy csereprogramot is, amelynek keretében az elhasználódott patronokat és tonereket ingyenesen, a postaköltséget is átvállalva visszaveszi, a régi Dell nyomtatókat pedig beszámítja a vásárlásnál.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról