:

Szerző: Bodnár Ádám

2003. június 24. 13:51

Magyarországon lesz az Avaya európai technológiai központja

[Gold] Az Avaya magyarországi leányvállalatát választotta fejlesztendő európai technológiai központjául. Az elmúlt egy évben a hazai vállalat 50%-kal emelte szakembergárdájának létszámát és 100%-kal növelte piaci részesedését a térségben. A call centerek piacán 53 %-os részesedéssel rendelkező Avaya Magyarország Kft. támogatásával új szakma is indul hazánkban, szeptembertől hét középiskolában kezdődik államilag elismert ügyfélszolgálati asszisztensek képzése.

[Gold] Az Avaya magyarországi leányvállalatát választotta fejlesztendő európai technológiai központjául. Az elmúlt egy évben a hazai vállalat 50%-kal emelte szakembergárdájának létszámát és 100%-kal növelte piaci részesedését a térségben. A call centerek piacán 53 %-os részesedéssel rendelkező Avaya Magyarország Kft. támogatásával új szakma is indul hazánkban, szeptembertől hét középiskolában kezdődik államilag elismert ügyfélszolgálati asszisztensek képzése.

"Nem általános, hogy a multinacionális vállalatok kivonulnának Magyarországról, sőt, az Avaya számára kifejezetten hazánk a kelet európai régió központja, és a térségbe irányuló terjeszkedés kiindulópontja" -- mutatott rá Rohály Gábor, az Avaya Magyarország Kft. május 1-jétől kinevezett ügyvezető igazgatója. A magyar leánycég az elmúlt évtől kezdődően egyre hangsúlyosabb szerepet kap az amerikai vállalat európai és EMEA térségbeli terjeszkedésében.

Libor Voncina, az EMEA régió szolgáltatásokért felelős alelnöke elmondta, hogy a piaci nehézségek leküzdésére a megoldás a technikai kiválóság mellett az, ha az ügyfelek számára biztosított szolgáltatásokra jobban koncentráló megoldásokat hoznak létre. Ez a trend vezetett oda, hogy az Avaya létrehozta Global Services üzletágát, amelyben a magyarországi szakemberek kiválóságát kihasználva alakult ki hazánk régióközponti szerepe.

A vállalat új szolgáltatási üzletága Európa második legnagyobb szakértői központjának számít, amelynek feladata, hogy a meglévő viszonteladói partnerhálózatot, az ügyfeleket és az Avaya külföldi leányvállalatainak szakembereit támogassa, távolról beavatkozva a telepítésekbe, ellenőrzésekbe és javításokba -- mondta el Varga György, az új szolgáltatási üzletág igazgatója. A végfelhasználók és a viszonteladói partnerhálózat számára kész szerviz és installációs szolgáltatási konstrukciókat biztosítanak, így egységesen szolgálhatják ki ügyfeleiket.

Az ügyfélközpontú üzleti kultúra hazai terjesztése érdekében a Humánerőforrás Alapítvány kezdeményezésére szeptembertől, összesen hét középiskolában, ebből négy intézményben az Avaya legmodernebb termékeivel indul el az államilag elismert ügyfélszolgálati asszisztensképzési program. A cég ezen felül a következő tanévben vezeti be a fiatal tehetségek ösztöndíjprogramját is, valamint az Informatikai Vállalkozók Szövetsége tagjaként erőfeszítéseket kíván tenni az infokultúra és a megfelelő jogi környezet kialakítására.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 23:55

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.