Szerző: Bodnár Ádám

2003. május 13. 14:11

A legnagyobb kelet-európai mobilszolgáltató a Nokiát kérte fel MMS-rendszerének telepítésére

[Weber Shandwick] A legnagyobb kelet-európai és oroszországi mobilszolgáltató, az MTS (Mobile TeleSystems) készen áll arra, hogy a Nokia mobil multimédiás üzenetküldési megoldásával (MMS) fejlett mobilszolgáltatásokat indítson el az oroszországi Kubán vidéken (Krasznodar), Észak-Nyugaton (Szentpétervár) és Szibériában (Novoszibirszk).

[Weber Shandwick] A legnagyobb kelet-európai és oroszországi mobilszolgáltató, az MTS (Mobile TeleSystems) készen áll arra, hogy a Nokia mobil multimédiás üzenetküldési megoldásával (MMS) fejlett mobilszolgáltatásokat indítson el az oroszországi Kubán vidéken (Krasznodar), Észak-Nyugaton (Szentpétervár) és Szibériában (Novoszibirszk).

A Nokia MMS megoldásának köszönhetően az MTS ügyfelei MMS-képes telefonokon szöveget, képet, grafikát, hangot és hangfelvételeket tartalmazó, gazdag multimédiás üzeneteket válthatnak egymással. A Nokia multimédiás terminálátjáró segítségével a nem MMS-képes készülékek felhasználói is részesülhetnek az MMS szolgáltatás nyújtotta élményből.

"Oroszországban a fejlett mobilszolgáltatások iránti igény rohamosan nő, és az MTS elkötelezett amellett, hogy a legfrissebb és leginnovatívabb szolgáltatásokat biztosítsa ügyfelei számára" -- mondta Mihail Kanov, az MTS kutatás-fejlesztési igazgatója.

"Ez az első oroszországi közös MTS-Nokia projekt. Várakozással tekintünk az MTS-sel folytatott hosszú és sikeres együttműködésünk elé. Örömmel szállítjuk ezt az új szolgáltatásokat és alkalmazásokat biztosító fejlett megoldást annak érdekében, hogy az MTS rohamosan növekvő számú előfizetőjének igényeire válaszolhassunk" -- mondta Jonathan Sparrow, a Nokia Networks Russia igazgatója.

A megállapodás értelmében az MTS a Nokia piacvezető, végponttól végpontig terjedő Nokia multimédiás üzenetküldő szolgáltatásközpontot (MMSC), a Nokia multimédiás terminálátjárót, és a Nokia profilszervert tartalmazó megoldását alkalmazza majd, így a felhasználók között működő MMS szolgáltatást biztosíthat előfizetői számára.

A megállapodás a hálózat folyamatos csúcsteljesítményének biztosítása érdekében telepítési és engedélyeztetési szolgáltatásokra, projektirányításra, helyben biztosított támogatásra és karbantartásra is kiterjed.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról