Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2003. május 12. 15:17

Kreatív Reklámverseny - díjak a Kirowskinak és a Carnationnek

[Kreatív - HWSW] Második alkalommal tartotta meg reklámversenyét Kreatív szaklap . A Kreatív Reklámverseny 2003 eredményhirdetésére a múlt héten került sor, ahol díjazták a külön kategóriát képző on-line hirdetéseket is. A fogyasztói kategóriában 39 filmes, 45 nyomtatott, 10 direkt marketing és 20 on-line nevezés érkezett, míg a társadalmi célú reklámok esetében 4 film és 5 print nevezést bírált a zsűri.

[Kreatív - HWSW] Második alkalommal tartotta meg reklámversenyét Kreatív szaklap. A Kreatív Reklámverseny 2003 eredményhirdetésére a múlt héten került sor, ahol díjazták a külön kategóriát képző on-line hirdetéseket is. A fogyasztói kategóriában 39 filmes, 45 nyomtatott, 10 direkt marketing és 20 on-line nevezés érkezett, míg a társadalmi célú reklámok esetében 4 film és 5 print nevezést bírált a zsűri.

Érdekesség, hogy az on-line kategória első három díjazott munkájának mindegyike autóreklám. A legjobb három hirdetés két cég, a Kirowski és a Carnation munkái közül került ki. A kategória első díját a Kirowski "Form of beauty" című, a Renault Hungária számára készített hirdetése kapta. A második lett az a szintén kirowskis Renault-reklám, amelyre bizonyára sokan emlékeznek: az Index főoldala mögül bukkant elő maga a hirdetés.


A kategória ezüstérmes hirdetése (forrás: kirowski.hu)

Harmadik helyezést ért el a Carnation "Fiat Stilo X-Ray" című hirdetése.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról