Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Kreatív Reklámverseny - díjak a Kirowskinak és a Carnationnek

Rátonyi Gábor Tamás, 2003. május 12. 15:17
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

[Kreatív - HWSW] Második alkalommal tartotta meg reklámversenyét Kreatív szaklap . A Kreatív Reklámverseny 2003 eredményhirdetésére a múlt héten került sor, ahol díjazták a külön kategóriát képző on-line hirdetéseket is. A fogyasztói kategóriában 39 filmes, 45 nyomtatott, 10 direkt marketing és 20 on-line nevezés érkezett, míg a társadalmi célú reklámok esetében 4 film és 5 print nevezést bírált a zsűri.

[Kreatív - HWSW] Második alkalommal tartotta meg reklámversenyét Kreatív szaklap. A Kreatív Reklámverseny 2003 eredményhirdetésére a múlt héten került sor, ahol díjazták a külön kategóriát képző on-line hirdetéseket is. A fogyasztói kategóriában 39 filmes, 45 nyomtatott, 10 direkt marketing és 20 on-line nevezés érkezett, míg a társadalmi célú reklámok esetében 4 film és 5 print nevezést bírált a zsűri.

Érdekesség, hogy az on-line kategória első három díjazott munkájának mindegyike autóreklám. A legjobb három hirdetés két cég, a Kirowski és a Carnation munkái közül került ki. A kategória első díját a Kirowski "Form of beauty" című, a Renault Hungária számára készített hirdetése kapta. A második lett az a szintén kirowskis Renault-reklám, amelyre bizonyára sokan emlékeznek: az Index főoldala mögül bukkant elő maga a hirdetés.


A kategória ezüstérmes hirdetése (forrás: kirowski.hu)

Harmadik helyezést ért el a Carnation "Fiat Stilo X-Ray" című hirdetése.

Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.