Szerző: Ady Krisztián

2003. május 8. 15:36

Túl az egymillión a Vodafone hazai előfizetői tábora

A Vodafone három és fél év után május hónapban köszönthette egymilliomodik hazai ügyfelét. 2003 első negyedévében a Vodafone volt a piacvezető, több új előfizetőt szerzett ebben az időszakban, mint a két konkurens mobilszolgáltató együttvéve.

[HWSW] A Vodafone három és fél év után május hónapban köszönthette egymilliomodik hazai ügyfelét. 2003 első negyedévében a Vodafone volt a piacvezető, több új előfizetőt szerzett ebben az időszakban, mint a két konkurens mobilszolgáltató együttvéve.

"Büszkék vagyunk rá, hogy az egyre telítettebb mobilpiacon a Vodafone képes a legtöbb ügyfelet megnyerni, s a jövőben sem fog megállni ez a dinamizmus" -- mondta Vitai Attila, a Vodafone magyarországi vezérigazgatója.

A nagyságrendi küszöböt átlépő szolgáltató különleges ünnepléssel köszönti egymilliomodik ügyfelét: Magyarországra hozza Michael Flatley-t és tánckarát. A társulat már korábban is látható volt hazánkban, 1999-ben a Feet Of Flames, 2000-ben pedig a Lord of the Dance produkciót hozta el a magyar közönségnek.

A mobilszolgáltató ezzel az eseménnyel szeretné megköszönni dolgozóinak, partnereinek, beszállítóinak az elmúlt években nyújtott együttműködést. A Vodafone SMS-játékában az előfizetők is belépőt nyerhetnek az előadásra, a Vodafone 5000 jegyet sorsol ki a normál tarifájú SMS-t visszaküldő előfizetők között. Az előadásra az ország számos pontjáról érkezik 500 árva és testileg fogyatékos gyermek is.

Az egymilliomodik szerencsés ügyfél és partnere Ausztiában, az A1 Ringen megrendezendő Forma 1-es futamon is részt vehet a Ferrari csapat vendégeként, az Alpokban töltheti a hétvégét, ráadásul egymillió forintnyi beszélgetési időt is nyer.

A Vodafone 1999-es magyarországi megjelenése óta, 3 év alatt közel 80 millió forintot költött szociális segélyezésre és célokra. A mobilszolgáltató budapesti és vidéki csecsemő- és gyermekotthonoknak juttatott több milliós adományt az elmúlt években. A Magyar Paralimpiai Bizottság hivatalos támogatója márciusban egy új alapítványt, a Vodafone Társadalmi Esélyegyenlőségért Alapítványt hozta létre.

Az alapítvány héttagú kuratóriumának elnöke Nigel Thorpe, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete, a kuratórium további tagjai között pedig neves politikus és újságíró is található. Az alapítvány céljai között szerepel a társadalmilag hátrányos helyzetű csoportok rehabilitációja, beteg és fogyatékos gyermekek egészségügyi ellátásának segítése gyermekotthonokon, kórházakon keresztül.

A Vodafone a 2003-as évben négyszer akkora összeget szán jótékonykodásra, jóval több mint 100 millió forinttal hozza létre ezt az alapítványt.

A Vodafone sajtótájékoztatójának sztárja végül a majdnem taxiban felejtett, az országban található 2 darab Sharp GX20-as mobiltelefon egyik előzetes szoftvert futtató példánya volt. A különleges kijelzővel felszerelt Sharp GX20-as modell a GX10-es továbbfejlesztett változata.

Az előd modellnél vékonyabb készülék elsősorban négyszer magasabb felbontású színes LCD-kijelzőjével tűnik ki a széthajtható mobiltelefonok közül. A Sharp saját, szabadalmaztatott Continuous Grain Silicon (CG-Silicon) kijelzője elsőként található meg Európában mobiltelefonban, a 2,5" méretű fő kijelző felbontása 320x240 pixel, színfelbontása 16 bit. A rendkívüli fényerővel és brilliáns színekkel bíró kijelző előállítási technológiája lehetővé teszi, hogy a vezérlőelektronikát a kijelző üvegében hozzák létre, csökkentve a kijelző vastagságát, energiafogyasztását. A telefon előlapján található 1,2"-os segédkijelző szintén színes, grafikus, 16 bites.

A készülékbe épített digitális kamera portré és makró üzemmódok mellett maximálisan 640x480 pixeles képek elkészítését teszi lehetővé, sőt, beépített vakuja is van, így akár egy alsókategóriás digitális fényképezőgépet is kiválthat. A telefon memóriakapacitása memórakártyával tovább bővíthető. A készülékkel rövid videóklippeket is készíthetünk.

A titokzatos háromsávos telefon hazánban még idén nyáron, 1-2 hónapon belül megvásárolható lesz a Vodafone kínálatában, egyelőre ismeretlen áron.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról