Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres
Komoly security line-up az idei SYSADMINDAY-en: FPS játékok hackelésétől a hálózati szemfényvesztésen át a COM-Object Hijackingig!

Az Intel és a LEGO együtt dolgoznak a BIONICLE játék fejlesztésén

Bodnár Ádám, 2003. május 07. 18:02
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

[Mmd] Az Intel Corporation és a LEGO Interactive ma bejelentették, hogy együtt dolgoznak annak a kalandjátéknak a kifejlesztésén és együttes piacra dobásán, amely a rendkívül sikeres eladási statisztikákkal rendelkező BIONICLE játékot a legújabb PC-s technológiával egyesíti. Az Electronic

[Mmd] Az Intel Corporation és a LEGO Interactive ma bejelentették, hogy együtt dolgoznak annak a kalandjátéknak a kifejlesztésén és együttes piacra dobásán, amely a rendkívül sikeres eladási statisztikákkal rendelkező BIONICLE játékot a legújabb PC-s technológiával egyesíti. Az Electronic Artsszal együtt kiadott játék megjelenése 2003 őszén várható.

A BIONICLE játékcsalád -- amely az építésben, az akciófigurák piacán és a történetmesélés terén is a legjobbak közé tartozik -- a gonoszság ellen küzdő pozitív szereplős történetvonalhoz tartozik. Hat BIONICLE hős -- melyek mindegyike saját speciális képességekkel rendelkezik -- harcol az otthonukra, a Mata Nui szigetre boruló sötétséggel. A vállalatok célja, hogy életre keltsék a BIONICLE játékokat a PC-n, az Intel Pentium 4 processzorral és a "Hyper-Threading" (HT) technológia révén olyan BIONICLE világot teremtve, amely realisztikus és elmélyülésre alkalmas.

Az Intel HT technológiája lehetővé teszi, hogy a PC-k processzora egyidőben, nagyobb válaszkészséggel több feladatot hajtson végre. Ezzel a funkcióval -- amely most elérhető az Intel Pentium 4-es processzorra épülő új PC-ken -- az olyan cégek, mint a LEGO Interactive és az Argonaut Games (a BIONICLE játék fejlesztője), még elevenebb és kreatívabb játékokat készíthetnek. Amikor például a gyerekek a játékban a sötétség erőivel küzdenek, a "Toa" BIONICLE karakterek az életszerűbb minőség és árnyékok révén kiemelkednek a játékból. Az őket körülvevő környezet is valódibbnak tűnik, Mata Nui tavainak villódzó vizeitől az égen tornyosuló felhők lassú vonulásáig.

"A PC-technológia fejlődése lehetővé teszi, hogy a kreatív közösség izgalmas, új PC-s szórakoztatási élményt nyújtson" -- mondta Ann Lewnes, az Intel Sales and Marketing csoportjának alelnöke, az Intel Inside Program és az ehhez kapcsolódó értékesítési részleg igazgatója. "A LEGO Interactive kihasználja az Intel Pentium 4 processzor és HT-technológia előnyeit, hogy egy olyan, életszerű vizuális élményt nyújtó PC-s játékot hozzon létre, amely a szórakoztatás új birodalmába röpíti a díjnyertes BIONICLE játékokat."

"Nagy örömünkre szolgál a közös marketingprogram és hogy kihasználhatjuk az Intel legfrissebb fejlesztésű processzorának képességeiből fakadó előnyöket. Az Intel szaktudása és tapasztalata mind fejlesztőink, mind a fogyasztók részére számos előnnyel jár és maximalizálja a PC-s játékélményt. A BIONICLE játék fontos mérföldkő annak a célnak az eléréséhez, hogy a LEGO Interactive-ot fontos játékmárkává tegyük a 6-12 éves korosztály körében" -- mondta Tom Stone, a LEGO Interactive alelnöke.

FPS játékok hackelésétől a hálózati szemfényvesztésen át a COM-Object Hijackingig: Veres-Szentkirályi András (Silent Signal), Balázs Zoli (MRG Effitas), Marosi-Bauer Attila (Hacktivity) és sokan mások. A standupot Felméri tolja.