Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres
Komoly security line-up az idei SYSADMINDAY-en: FPS játékok hackelésétől a hálózati szemfényvesztésen át a COM-Object Hijackingig!

200 millió forintért épít ki ügyfélkapcsolati rendszert a KFKI

Barna József, 2003. május 05. 16:53
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

[ComMedia] A közelmúltban lezárult az eddigi legnagyobb ügyfélkapcsolatirendszer-bevezetés (CRM) a magyarországi informatikai piacon. A KFKI Csoport összességében 200 millió forintos nagyságrendűre tervezett beruházásának első nagy szakasza zárult le a hálózati integrációval foglalkozó leányvállalatnál, az LNX Rt.-nél. A termékbevezetést a kanadai Pivotal Co. kelet-közép-európai képviselője, az LLP Budapest Kft., valamint az LNX Rt. közösen végezte.

[ComMedia] A közelmúltban lezárult az eddigi legnagyobb ügyfélkapcsolatirendszer-bevezetés (CRM) a magyarországi informatikai piacon. A KFKI Csoport összességében 200 millió forintos nagyságrendűre tervezett beruházásának első nagy szakasza zárult le a hálózati integrációval foglalkozó leányvállalatnál, az LNX Rt.-nél. A termékbevezetést a kanadai Pivotal Co. kelet-közép-európai képviselője, az LLP Budapest Kft., valamint az LNX Rt. közösen végezte.

A beruházás a belső folyamatszervezés, az oktatás, a projektvezetés, az adatbázis-építés költségeit, valamint az LLP által biztosított tanácsadói, tervezői-fejlesztői munkákat és a szoftver költségét foglalja magában. A szoftverrel kapcsolatos tervezési és fejlesztési munkákat a termékbevezetés során alapvetően az LLP végezte, míg a specifikációról, a minőségbiztosításról, a projekt vezetéséről elsősorban az LNX, valamint a KFKI-hoz tartozó szakemberek gondoskodtak.

A KFKI Csoport még az idén a Csoportba tartozó többi vállalatnál is kiépíti a Pivotalra alapozott ügyfélkapcsolati rendszert. Az ezzel kapcsolatos munkálatok már folynak, a projekt menedzselését az év hátralévő részében az LNX-től a KFKI tanácsadó cége, a Consero Kft. vállalja át.

Az ügyfélkapcsolatra fordított beruházástól Ludman Lajos, a KFKI Rt. vezérigazgatója csoportszinten hatékonyabb kommunikációt, összehangoltabban bonyolítható marketing és értékesítési akciókat, valamint az ügyfelek megszerzésére és megtartására irányuló eredményesebb munkát vár. A több száz fős, több önálló cégből álló vállalatcsoportnál különösen nagy a jelentősége az értékesítés összehangolásának. A KFKI számára továbbá azért is fontos a CRM megoldás, mert a bevezetés révén a projektmenedzsmentet végző vállalatánál, az LNX Hálózatintegrációs Rt.-nél is jelentős CRM projekttapasztalat halmozódik fel, mondta Ludman.

Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.
FPS játékok hackelésétől a hálózati szemfényvesztésen át a COM-Object Hijackingig: Veres-Szentkirályi András (Silent Signal), Balázs Zoli (MRG Effitas), Marosi-Bauer Attila (Hacktivity) és sokan mások. A standupot Felméri tolja.