Szerző: Bodnár Ádám

2003. április 30. 16:14

Teljeskörű levelezőrendszer kisvállalatoknak a Westeltől

A Westel május 1-től kis- és közepes vállalkozások számára kedvező díj ellenében saját domain használatot, valamint felügyeleti jogokat biztosító teljes körű mobil e-mail szolgáltatást kínál. A kiszámítható háttér mellett jelentős előny, hogy a Westel új megoldásával akár a legkisebb vállalkozás is informatikai beruházás nélkül juthat teljes körű vállalati levelezőrendszerhez.

[HWSW] A Westel május 1-től kis- és közepes vállalkozások számára kedvező díj ellenében saját domain használatot, valamint felügyeleti jogokat biztosító teljes körű mobil e-mail szolgáltatást kínál. A kiszámítható háttér mellett jelentős előny, hogy a Westel új megoldásával akár a legkisebb vállalkozás is informatikai beruházás nélkül juthat teljes körű vállalati levelezőrendszerhez.

A Sun Microsystems legkorszerűbb megoldásán alapuló Westel mobil e-mail szolgáltatás lehetővé teszi, hogy bármely vállalkozás informatikai beruházás, valamint a fenntartási nehézségek és költségek nélkül egy interneten, számítógépes levelezőrendszerrel, WAP-on vagy SMS-ben elérhető, szervező- és csoportmunka funkciókkal rendelkező vállalati levelezőrendszerhez jusson.

Számos szolgáltatás mellett a levelezőrendszerben létrehozott listák kialakítása és az SMS értesítés szolgáltatás aktiválása után egyetlen e-mail elküldésével rövid szöveges üzenetben a vállalkozás minden munkatársa tartózkodási helytől függetlenül azonnal értesíthető.

Az alacsony havidíj mellett a vállalkozás saját domaint használhat (pl. felhasznalo@vallalat.hu) és a szolgáltatás rugalmasan, az előfizető vállalat igényeinek megfelelően méretezhető (korlátlan számú e-mail cím, minden igényt kielégítő tárhely). Azon vállalati előfizetőknek, akik nem rendelkeznek domain névvel, a Westel a mobil e-mail szolgáltatás keretében egyszeri díj ellenében .hu szintű domain nevet regisztrál.

A levelezéshez a rendszert üzemeltető Westel sem férhet hozzá, a levelező és naptári rendszer beállításait, illetve jogosultságokat a vállalat adminisztrátora internetes felületen maga kezelheti, hasonlóan a vállalatok saját üzemeltetésű levelezőrendszeréhez. Az adminisztrációs felület mellett a Westel külön ügyfélszolgálati felületet is biztosít, ahol a felhasználói beállítások és a postafiókok forgalmának áttekintésére is lehetőség nyílik.

A szolgáltatás tartalmazza a levelezőrendszerhez és csoportmunka-, illetve szervező funkciókhoz való internetes, számítógépes, SMS vagy WAP hozzáférés lehetőségét, az internetes adminisztrációs és ügyfélszolgálati felületet, az SMS notifikáció lehetőségét bármely belföldi vagy nemzetközi hívószámra.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról