Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2003. április 29. 16:09

Keystone lett a Nextra

Felszámolta magyarországi Nextrában birtokolt érdekeltségét a norvég Telenor . A fornebui székhelyű cég a Nextra Hungary Kft.-ben 1999 szeptemberében szerzett tulajdonrészét tavaly év végén adta el a The Proprius Groupnak, a tranzakció záróakkordjaként pedig néhány napja új néven, Keystone Integrated Solutions ként folytatja tevékenységét a budapesti vállalat. A Telenor többi hazai érdekeltségét, így a Pannon GSM-ben és a Digitania Rt.-ben birtokolt tulajdonrészét a döntés nem érinti.

[HWSW] Felszámolta magyarországi Nextrában birtokolt érdekeltségét a norvég Telenor. A fornebui székhelyű cég a Nextra Hungary Kft.-ben 1999 szeptemberében szerzett tulajdonrészét tavaly év végén adta el a The Proprius Groupnak, a tranzakció záróakkordjaként pedig néhány napja új néven, Keystone Integrated Solutionsként folytatja tevékenységét a budapesti vállalat. A Telenor többi hazai érdekeltségét, így a Pannon GSM-ben és a Digitania Rt.-ben birtokolt tulajdonrészét a döntés nem érinti.

A Nextra korábbi norvég tulajdonosa, a Telenor 1999-ben kezdett terjeszkedni Európában. A norvég vezérigazgató nyugdíjba vonulását követően -- 2002-ben -- az új vezetőség a stratégia megváltoztatása mellet döntött, s a vállalat a Nextrában szerzett tulajdonrészének felülvizsgálatát határozta el -- tudtuk meg Topa Katalintól, a Keystone sajtóreferensétől. Ekkor dőlt el a magyarországi érdekeltség értékesítése is, illetve elhatározták az osztrák Nextra eladását is, míg a csehországi és szlovákiai cégeket összevonták.

A Nextra nem csak internetszolgáltatással, hanem alkalmazásfejlesztéssel is foglalkozott. Többek között munkaügyi és CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő) rendszereket fejlesztett, megbízói között volt a Scala, a magyar tv2, de a korábbi tulajdonos Telenor is ügyfél marad a jövőben. Keystone néven a teljes munkatársi gárda s a profil megtartása mellett folytatja a Nextraként bevezetett tevékenységet a cég.

A Nextra tavalyi eredményeiről és a cég eladásának részleteiről nem kívánt nyilatkozni a Keystone sajtóreferense.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról