Szerző: Bodnár Ádám

2003. április 16. 14:24

Bevásárlóközpont indul az [origo]-n

[NetAktív] A hagyományos kereskedelemből jól ismert mintára online bevásárlóközpontot nyitott az Axelero internetes portálján, az [origo]-n.

[NetAktív] A hagyományos kereskedelemből jól ismert mintára online bevásárlóközpontot nyitott az Axelero internetes portálján, az [origo]-n.

Az Axelero, valamint az elektronikus kereskedelemre és aukcióra szakosodott Axio Kft. közös újdonsága az [origo] bevásárlóközpont, amelynek működése megfelel a betonból és üvegből készült offline társaiéhoz. A bevásárlóközpont által teremtett infrastruktúra lehetővé teszi, hogy a kereskedők saját üzletet bérelhessenek, a látogatók pedig az interneten keresztül kényelmesen vásárolhassák meg a termékeket.

A 2001-es mintegy 2 Mrd Ft-os online kiskereskedelem 2002-ben kb. 3,5 Mrd Ft-ra nőtt. Az Axelero erre a 75%-os növekedésre építve már az idei évben jelentős forgalmat remél a hazai piacon egyedülálló kínálatot nyújtó online áruházától. Ezzel a szolgáltatással az [origo] azt a független vásárlási centrumot kívánja létrehozni a magyar interneten, ahol színvonalas formában koncentrálódik a legnagyobb kereslet és kínálat.

Az új bevásárlóközpont az [origo] oldalain eddig működő Vásárteret váltja fel a hazai internetes kereskedelmi piacon egyedülálló szolgáltatásokkal. Az [origo] bevásárlóközpontban bármely cég, amely teljesíti a korrekt és hatékony e-kereskedelemre vonatkozó követelményeket, létrehozhatja saját áruházát, majd egy egyszerű adminisztratív felület segítségével feltöltheti boltját áruval, és beállíthatja boltja szolgáltatásait.

Az offline élethez hasonlóan üzletet nyitni az [origo] bevásárlóközpontban azon jól ismert márkák számára is fontos stratégiai lépés, amelyek már rendelkeznek különálló e-kereskedelmi megoldással. Jó példa erre, hogy már a nyitástól olyan világmárkák, mint a Kodak, a Tefal, a Moulinex, a Panasonic vagy akár a Mozart Kugel is képviseltetik magukat a portál kereskedelmi felületén.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról