Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2003. március 13. 11:33

Axelero ösztöndíj az internetgazdaságot kutató közgazdász-hallgatóknak

[Netaktív] Az Axelero Internet idén is átadta ösztöndíját, amelyet tavaly alapított az internetgazdaság témájában kutató legjobb fiatal közgazdász hallgatók számára. Az ösztöndíj részét képezi az Axelero Internet és a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszéke között 2001-ben létrejött együttműködési megállapodásnak, amelynek keretében a vállalat négy évig támogatja a tanszéken folyó oktatást, az egyetem pedig a legfrissebb tudományos eredményekkel segíti a cég munkáját. Az együttműködés révén az Axelero vezetői rendszeresen tartanak előadásokat is a Marketing Tanszéken, illetve az őszi Online Marketing Konferencián.

[Netaktív] Az Axelero Internet idén is átadta ösztöndíját, amelyet tavaly alapított az internetgazdaság témájában kutató legjobb fiatal közgazdász hallgatók számára. Az ösztöndíj részét képezi az Axelero Internet és a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszéke között 2001-ben létrejött együttműködési megállapodásnak, amelynek keretében a vállalat négy évig támogatja a tanszéken folyó oktatást, az egyetem pedig a legfrissebb tudományos eredményekkel segíti a cég munkáját. Az együttműködés révén az Axelero vezetői rendszeresen tartanak előadásokat is a Marketing Tanszéken, illetve az őszi Online Marketing Konferencián.

A pályázatot a tavalyihoz hasonlóan idén is a témakörök gazdagsága jellemezte, amelyek a fogyasztói magatartás vizsgálatától egészen a "keresd a nőt" témáig terjedtek. Az idei nyertes, Forster Péter az előbbi témában pályázott, dolgozatának címe "Fogyasztói magatartásvizsgálat az internet magán-, illetve üzleti célú felhasználásával kapcsolatban" volt. A tíz hónapra szóló ösztöndíj összege havi 80 000 forint, emellett a hallgató lehetőséget kap gyakorlati tapasztalatszerzésre is az Axelero kutatási tevékenységén keresztül. A tavalyi ösztöndíjas, De la Casse László szintén a hazai fogyasztói magatartást, és ennek a piac jövőjére gyakorolt várható hatásait vizsgálta, aki azóta szakdolgozatának elkészítéséhez is kapott segítséget az Axelerótól.

A naprakész ismeretekkel és gyakorlati tapasztalattal bővített magas színvonalú marketingképzés -- különös tekintettel az online marketingre -- hazai oktatását elősegítendő megállapodás kölcsönösen előnyös mindkét fél számára. A Marketing Tanszék a támogatás egy részét az Online Marketing Konferencia szervezésére és a szakközgazdász képzésben résztvevők ingyenes részvételi lehetőségére, másik részét infrastrukturális kiadásokra fordítja. A Tanszéknek és a hallgatóknak további előnyt jelent, hogy az ösztöndíjas kutatási témák felkeltik a diákok érdeklődését, olyannyira, hogy esetleg ezért választják főszaknak a marketinget, illetve ezzel az anyaggal indulnak a Tudományos Diák Kör (TDK) versenyen. Az Axelero pedig az aktuális tudományos eredményeken kívül jól képzett, az online marketingben is jártas szakemberekhez juthat.

Az Axelero Internet a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszéke mellett támogatja még a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának Szociológia és Kommunikáció Tanszékét is két ösztöndíjjal, valamint éves szakképzési hozzájárulásának egy részével a Cisco Hálózati Akadémia Programot.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról