Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Új vállalatirányítási szakkönyv az SAP-tól

Bodnár Ádám, 2003. március 11. 15:11
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

A vállalatokat és azok ellátási láncát érintő kérdésekkel kapcsolatos

hirdetés
A vállalatokat és azok ellátási láncát érintő kérdésekkel kapcsolatos szakmai párbeszéd ösztönzése mellett elkötelezett SAP AG bemutatta "Adapt or Die" címet viselő, új vállalatirányítási szakkönyvét. A mű arra keres választ, miként segítheti hozzá az adaptív üzleti működés alapelveinek alkalmazása a vállalatokat gazdasági teljesítményük javításához.

Az új könyv szerzője Claus Heinrich, az SAP igazgatótanácsának tagja, aki kiemelt szerepet játszott a vállalat ellátásilánc-kezelő megoldások globális piacán birtokolt első helyének megszerzésében. A könyv bemutatására az Illinois állambeli Chicagóban, a március 3. és 6. között megrendezett National Manufacturing Week szakkonferencia keretében került sor.

Az "Adapt or Die" leírja, miként segíthetik elő az adaptív vállalati hálózatok az üzleti sikert a XXI. században. Az adaptív hálózatok kialakításához a gazdaság szereplőinek az adaptív ellátásilánc-hálózatok koncepciója alapján kell továbbfejleszteniük jelenlegi vállalatirányítási gyakorlatukat. Az SAP először a floridai Orlandóban megtartott 2001. évi SAPPHIRE nemzetközi ügyfélkonferenciáján számolt be az adaptív ellátásilánc-hálózatokkal kapcsolatos stratégiájáról.

Az adaptív ellátásilánc-hálózat kiépítéséhez át kell térni az egyes vállalatokon belüli koncentrált, központosított lineáris ellátási láncokról az ellátási lánchoz tartozó partnerek virtuális hálózatát támogató, osztott ellátási láncra. Az adaptív hálózatokban egyszerűbb nyomon követni a fontos adatokat, így a vállalat rugalmasabban reagálhat a napjaink gazdasági környezetére jellemző, gyors ütemű változásokra. Az adaptív ellátásilánc-kezelő hálózat olyan egyenrangú partnerek hálózata, amelyek gyors reagálókészségük révén valós időben képesek kielégíteni ügyfeleik szükségleteit.