Szerző: Bodnár Ádám

2003. március 7. 13:45

A WebSphere Business Integration segítségével a felhasználók egész vállalkozásuk területén integrálhatják üzletmenetüket

[Mmd] Az IBM jelentős előrelépésről számolt be a WebSphere Business Integration

[Mmd] Az IBM jelentős előrelépésről számolt be a WebSphere Business Integration portfoliója területén. E csomag a vállalkozásokon belüli és az üzleti partnerekkel kapcsolatos üzleti folyamatok integrálásához, menedzseléséhez és nyomon követéséhez szükséges funkciók széles körét biztosítja a cégek számára.

Az IBM új WebSphere Business Integration szoftver kombinált funkciói révén az ügyfél: modellezheti és szimulálhatja, hogyan futnak végig az üzletmenet folyamatai egy értékláncon (value chain); integrálhatják e folyamatokat testre szabott, illetve csomagba szerkesztett alkalmazások "silóiba", melyek napjainkban tipikusan megtalálhatók sok cégnél; e folyamatokat összekapcsolhatják a szállítókkal és a vevőkkel; figyelemmel kísérhetik az üzleti folyamatokat, és menedzselhetik a vállalkozás teljesítményét.

Az ilyen közvetítők nélküli -- vagy "horizontális" -- integráció révén a cégek gyorsabban reagálhatnak az ügyfeleik igényeire; gyorsabban alkalmazkodhatnak a kereslet és kínálat változásaihoz; és rugalmasabban kezelhetik az üzletre napjainkban tipikusan jellemző menet közbeni változásokat. A vállalkozásoknak e kérdésekben segítséget nyújtó WebSphere Business Integration szoftver sokat tehet azért, hogy az ügyfelek az igényekre/keresletre jól reagáló elektronikus vállalkozássá válhassanak.

A WebSphere Business Integration szoftver képességei

  • Az üzleti folyamatok modellezése és szimulálása: A cég szakemberei részt vehetnek az innovatív üzleti folyamat kialakításában, és modellezhetik a jelenlegi, illetve megtervezhetik a jövőbeni folyamatokat
  • Az emberek, folyamatok, alkalmazások integrálása: A legújabb, legjobb alkalmazások és a régi, nehézkesebb számítógépes rendszerek (legacy systems) bevonása valós idejű folyamatintegráció révén
  • Az ügyfelek és üzleti partnerek összekapcsolása: Felgyorsítja az e-business kezdeményezéseket, és biztosítja a piaci változásokra való gyorsabb reagálás képességét az értékláncokban
  • A cég üzletmenetének közvetlen horizontális figyelemmel kísérése: Megfigyelhető és nyomon követhető az üzleti folyamatok eseményeinek állása, és az IT infrastruktúra befolyásolása nélkül korrekciós lépések tehetők az üzletvezetés jobbítására
  • Az üzleti hatékonyság menedzselése és az általános üzleti teljesítmény javítása: az üzleti folyamat műveletei elemezhetők és tökéletesíthetők.

E képességek olyan üzleti értékeket kínálnak, mint a gyorsabb piaci reakció, a beruházások gyorsabb megtérülése az IBM ügyfelei részére az elektronikai és az autóiparban, a pénzügyi, egészségügyi szolgáltatások és a kereskedelmi disztribúció terén. Az IBM olyan ügyfelei, mint a Bombardier, Inc., Credit Lyonnais, Sara Lee Corporation, és a Siemens megvásárolták a WebSphere Business Integration szoftvert, hogy annak segítségével pontosabb információkat nyújthassanak ügyfeleiknek és partnereiknek, hatékonyabban kezelhessék értékláncolatukat, automatizálhassák és optimalizálhassák beszerzési ügyleteiket, és javíthassák vevőszolgálatukat.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról