:

Szerző: Bodnár Ádám

2003. március 7. 13:45

A WebSphere Business Integration segítségével a felhasználók egész vállalkozásuk területén integrálhatják üzletmenetüket

[Mmd] Az IBM jelentős előrelépésről számolt be a WebSphere Business Integration

[Mmd] Az IBM jelentős előrelépésről számolt be a WebSphere Business Integration portfoliója területén. E csomag a vállalkozásokon belüli és az üzleti partnerekkel kapcsolatos üzleti folyamatok integrálásához, menedzseléséhez és nyomon követéséhez szükséges funkciók széles körét biztosítja a cégek számára.

Az IBM új WebSphere Business Integration szoftver kombinált funkciói révén az ügyfél: modellezheti és szimulálhatja, hogyan futnak végig az üzletmenet folyamatai egy értékláncon (value chain); integrálhatják e folyamatokat testre szabott, illetve csomagba szerkesztett alkalmazások "silóiba", melyek napjainkban tipikusan megtalálhatók sok cégnél; e folyamatokat összekapcsolhatják a szállítókkal és a vevőkkel; figyelemmel kísérhetik az üzleti folyamatokat, és menedzselhetik a vállalkozás teljesítményét.

Az ilyen közvetítők nélküli -- vagy "horizontális" -- integráció révén a cégek gyorsabban reagálhatnak az ügyfeleik igényeire; gyorsabban alkalmazkodhatnak a kereslet és kínálat változásaihoz; és rugalmasabban kezelhetik az üzletre napjainkban tipikusan jellemző menet közbeni változásokat. A vállalkozásoknak e kérdésekben segítséget nyújtó WebSphere Business Integration szoftver sokat tehet azért, hogy az ügyfelek az igényekre/keresletre jól reagáló elektronikus vállalkozássá válhassanak.

A WebSphere Business Integration szoftver képességei

  • Az üzleti folyamatok modellezése és szimulálása: A cég szakemberei részt vehetnek az innovatív üzleti folyamat kialakításában, és modellezhetik a jelenlegi, illetve megtervezhetik a jövőbeni folyamatokat
  • Az emberek, folyamatok, alkalmazások integrálása: A legújabb, legjobb alkalmazások és a régi, nehézkesebb számítógépes rendszerek (legacy systems) bevonása valós idejű folyamatintegráció révén
  • Az ügyfelek és üzleti partnerek összekapcsolása: Felgyorsítja az e-business kezdeményezéseket, és biztosítja a piaci változásokra való gyorsabb reagálás képességét az értékláncokban
  • A cég üzletmenetének közvetlen horizontális figyelemmel kísérése: Megfigyelhető és nyomon követhető az üzleti folyamatok eseményeinek állása, és az IT infrastruktúra befolyásolása nélkül korrekciós lépések tehetők az üzletvezetés jobbítására
  • Az üzleti hatékonyság menedzselése és az általános üzleti teljesítmény javítása: az üzleti folyamat műveletei elemezhetők és tökéletesíthetők.

E képességek olyan üzleti értékeket kínálnak, mint a gyorsabb piaci reakció, a beruházások gyorsabb megtérülése az IBM ügyfelei részére az elektronikai és az autóiparban, a pénzügyi, egészségügyi szolgáltatások és a kereskedelmi disztribúció terén. Az IBM olyan ügyfelei, mint a Bombardier, Inc., Credit Lyonnais, Sara Lee Corporation, és a Siemens megvásárolták a WebSphere Business Integration szoftvert, hogy annak segítségével pontosabb információkat nyújthassanak ügyfeleiknek és partnereiknek, hatékonyabban kezelhessék értékláncolatukat, automatizálhassák és optimalizálhassák beszerzési ügyleteiket, és javíthassák vevőszolgálatukat.

Áprilisi, minden munkavállaló számára kötelező, laza jogi hallgatmányunk után itt a második, befejező rész. Nem kell megijedni, informatív és hasznos lesz ez is! Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.

a címlapról