Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2003. január 8. 11:29

Stratégiai együttműködést kötött a Portfolio.hu és a FigyelőNet

A hazai internetes piac két meghatározó gazdasági és üzleti tartalomszolgáltatója, a Portfolio.hu és a FigyelőNet stratégiai együttműködésről írt alá megállapodást. Az együttműködés keretében a Portfolio.hu és a FigyelőNet hirdetési felületeik közös értékesítésére, közös tartalomértékesítésre és a statisztikai adatok egyesített bemutatására szövetkezett. Az együttműködés eredményeképpen a hirdetők egy napi több mint 100 ezer oldalletöltést generáló, magasan kvalifikált, gazdasági, üzleti tartalmat olvasó közönséget érhetnek el.

[HWSW] A hazai internetes piac két meghatározó gazdasági és üzleti tartalomszolgáltatója, a Portfolio.hu és a FigyelőNet stratégiai együttműködésről írt alá megállapodást. Az együttműködés keretében a Portfolio.hu és a FigyelőNet hirdetési felületeik közös értékesítésére, közös tartalomértékesítésre és a statisztikai adatok egyesített bemutatására szövetkezett. Az együttműködés eredményeképpen a hirdetők egy napi több mint 100 ezer oldalletöltést generáló, magasan kvalifikált, gazdasági, üzleti tartalmat olvasó közönséget érhetnek el.

A FigyelőNet és a Portfolio.hu közös hirdetési terméket, "Üzleti Csomag"-ot hozott létre, melynek keretében hirdetési felületeiket mostantól közösen értékesítik. A két gazdasági portál között az együttműködés kiterjed egyebek mellett a közös tartalomértékesítésre és a statisztikai adatok egyesített bemutatására is.

"A Portfolio.hu magas szakmai színvonalú tartalma a FigyelőNet széleskörű üzleti tartalmával együtt a hirdetők számára lefedi a jelenlegi teljes magyar internetes gazdasági tartalmat olvasó közönséget" -- mondta Vaszily Miklós, a Portfolio.hu-t kiadó Net Média Rt. vezérigazgatója.

"A két médium egyaránt az üzleti döntéshozókat célozza meg, viszont mind a FigyelőNET, mind a Portfolio.hu e szegmens más-más csoportjára összpontosít. Mivel a két termék meghatározó befolyással bír az üzleti életben, az együttműködése nem csak az on-line médiavilág szempontjából izgalmas" -- értékelte a stratégiai megállapodást Gerentsér Imre, a FigyelőNet-et kiadó Sanoma Budapest Kiadói Rt. lapigazgatója.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról