Szerző: Barna József

2003. január 06. 18:33:21

A Network Associates vállalati spamszűrő alkalmazásokat dob piacra

[ZDNet, HWSW] A Network Associates ma sajtóközleményben jelentette be, hogy megvásárolta a spamszűrő alkalmazásokat fejlesztő Deersoft ot. Az ügylet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra, de a Network Associates jelezte, hogy a jövőben további spam- és tartalomszűrő technológiákat kíván megszerezni.

[ZDNet, HWSW] A Network Associates ma sajtóközleményben jelentette be, hogy megvásárolta a spamszűrő alkalmazásokat fejlesztő Deersoftot. Az ügylet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra, de a Network Associates jelezte, hogy a jövőben további spam- és tartalomszűrő technológiákat kíván megszerezni.

A felvásárlás révén a Network Associates tulajdonába került a Deersoft otthoni és vállalati felhasználóknak szánt, kéretlen leveleket szűrő alkalmazásaiban felhasznált technológiák összessége, és a cég a Deersoft eredetileg nyílt forráskódú SpamAssassin technológiáját használja majd fel a vállalati piacra szánt spamszűrő termékeinek elkészítéséhez. Eddig a Network Associates csupán az otthoni felhasználókat megcélzó McAfee SpamKiller szoftverrel volt jelen e piacon.

A tervek szerint a biztonságtechnikai vállalat még az idei második negyedévben piacra dobja a Deersoft-technológiát használó McAfee SpamKiller Enterprise szoftvert, majd még szintén a második negyedév során integrálja azt ePolicy Orchestrator központi menedzsmentkonzoljába. Később, a második félévben a technológia belekerül a WebShield és GroupShield alkalmazásokba, majd a SpamKiller szoftverbe is.

A kéretlen leveleket blokkolni képes alkalmazások piaca várhatóan robbanásszerű növekedés előtt áll, hiszen a piackutató és -elemző cégek az utóbbi időben egyre sötétebb képet festenek a spam terjedéséről és a kézzelfogható anyagi károkról. A Gartner piackutató cég becslése szerint egy 10 000 főnél több alkalmazottat foglalkoztató vállalat számára akár évi 13 millió dolláros kárt is okozhat csak a hálózaton belülről küldött spamek miatti produktivitás-csökkenés.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 28. 01:18

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.