Szerző: Vörös Péter

2002. december 6. 14:04

Genesys Express: teljes funkcionalitású kontakt center megoldás a középvállalati piacon

[KHP Budapest] A Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., az Alcatel kizárólagos tulajdonában álló cég, és magyarországi partnere, az Euronet Rt. budapesti szemináriumán tegnap bejelentette a Genesys Express kontakt center megoldáscsomagot. A Genesys Express dobozos megoldásként kínál egy néhány napon belül bevezethető és használatba vehető multimédiás kontakt center megoldást, amely elsősorban a kis- és közepes vállalkozások érdeklődésére tarthat számot.

[KHP Budapest] A Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., az Alcatel kizárólagos tulajdonában álló cég, és magyarországi partnere, az Euronet Rt. budapesti szemináriumán tegnap bejelentette a Genesys Express kontakt center megoldáscsomagot. A Genesys Express dobozos megoldásként kínál egy néhány napon belül bevezethető és használatba vehető multimédiás kontakt center megoldást, amely elsősorban a kis- és közepes vállalkozások érdeklődésére tarthat számot.

A Genesys mindezidáig elsősorban a nagyvállalatok vezető kontakt center megoldásszállítója volt. Az új, Express elnevezésű megoldás a középvállalatok számára is elérhetővé teszi a Genesys kontakt centereinek egyedülálló szolgáltatáskombinációját. "Magyarország Európai Uniós csatlakozása után a cégeknek -- és ezen belül is elsősorban a kis- és középvállalatoknak -- fokozódó versennyel kell szembenézniük. Az új környezetben való talpon maradás egyik kulcs tényezője lesz az ügyfelek megtartásának képessége" -- mondta Martin Veselka országmenedzser, aki Magyarországon, Romániában, Csehországban és Szlovákiában koordinálja a Genesys tevékenységét.

Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója kijelentette: "Meggyőződésünk, hogy az új termék, az Express komoly segítséget nyújt a kisebb vállalatok számára szolgáltatásaik színvonalának javításában. A Datamonitor kutatása szerint a hazai kontakt center piac évről évre mintegy 25%-kal bővül. A kicsi, azaz a maximum 30 kezelővel működő kontakt centerek a piac 55%-át teszik ki, míg a közepes méretű, 30-100 ügynökös rendszerek részesedése 35%. A most bejelentett Express megoldás teljes mértékben ennek az igen nagy szegmensnek szól -- és kiválóan kiegészíti a már piacon levő nagyvállalati termékeket."

A Genesys Express-t maximum 75 ügynököt kiszolgáló kontakt centerekhez tervezték, és két változatban kapható:

A Genesys Express Voice csomag tartalmazza a hangalapú interakciók kezeléséhez szükséges összes összetevőt, azaz a következőket: Genesys Enterprise Routing, Framework, Reporting (CC Analyzer), Monitoring (CC Pulse), Voice Treatment Option (VTO), Contact Navigator Voice, MSDE SQL2000 (runtime version) és egyéb OEM szoftver komponensek.

A Genesys Express Multimedia csomag tartalmazza ezen felül az E-Mail Management és Contact Navigator Multimedia komponenseket.

Mindkét verzió előre konfigurált, előre integrált rendszer, amelyet szabványos (Windows) kiszolgáló- és kliensplatformra lehet telepíteni.

A Genesys és Euronet hazai ügyfelei: Axelero (Genesys Suite 6 megvalósítás folyamatban), ERSTE Bank, GE Lighting, Mol-Gáz (Genesys Express megvalósítás folyamatban).

Patrick Pray, a Genesys régiómenedzsere lapunk kérdésére elmondta, hogy a cég sehol a világon nem köt exkluzív szerződéseket, ugyanakkor azt is kiemelte, hogy közvetlen értékesítéssel nem foglalkozik a vállalat és minden országban 1-2 kiemelt partner révén adják el termékeiket.

Pray azt is kiemelte, hogy a 75-nél több ügynököt kiszolgáló kontakt centereknél a vállalat megkönnyíti az upgrade-et a cég további termékeire, kiemelten a Genesys Suite 6-ra. Az upgrade során az ügyfelek beszámíthatják a Genesys Express-re fordított összeget.

Sas Tibor kérdésünkre elmondta, hogy az Euronet idei forgalma 1 milliárd Ft körül lesz. Sas azt is hangsúlyozta, hogy a kontakt centereket magában foglaló CRM (customer relationship management, ügyfélkapcsolat-menedzsment) divízió forgalma jövőre el fogja érni a kommunikációs részleg eladásait.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról