Szerző: castor

2002. október 10. 18:13

A Sun kiterjesztette az ICON Sun Service Manager szerződését a közvetlen hardvertámogatásra

A Sun Microsystems Kft. és az ICON Számítástechnikai Rt. megállapodtak az ICON Sun Service Manager szerződésének kiterjesztésében.

[HWSW] A Sun Microsystems Kft. és az ICON Számítástechnikai Rt. megállapodtak az ICON Sun Service Manager szerződésének kiterjesztésében.

A dokumentum aláírásával az ICON felhatalmazást kapott arra, hogy a SunSpectrum rendszertámogatási programban résztvevő ügyfelek számára -- az ügyfél bejelentések fogadása és az elsővonalbeli támogatás mellett -- cserével járó közvetlen hardvertámogatást is nyújtson. A cserét eddig a Sun végezte. A szolgáltatás harmadik elemének biztosítása, vagyis a rendszer teljes működésének (adatoknak, alkalmazásoknak) a visszaállítása továbbra is az ICON feladata.

Tóth István, az ICON ügyvezető igazgatója az esemény kapcsán a következőket emelte ki: "Az informatikai piacon a Sun neve egyet jelent a kiemelkedő teljesítménnyel, a megbízható minőséggel és a kiváló szolgáltatási színvonallal" -- mondta Tóth István, az ICON ügyvezető igazgatója. "Az ICON számára fontos, hogy elnyertük a Sun bizalmát, és részt vehetünk e világszínvonalú támogatási programban. Ezzel az új lehetőséggel jelentős értéket teremtünk ügyfeleinknek azáltal, hogy a problémák elhárításában -- a felmerüléstől az összes szükséges javításon át az üzemszerű működés visszaállításáig -- a rendszert legjobban ismerő szakemberek, az ICON mérnökcsapata dolgozik."

Singer Péter, a Sun Microsystems rendszertámogatási üzletág-igazgatója elmondta, hogy a komplex rendszerek, megoldások üzembe helyezésével olyan igények merültek fel az ügyfelek részéről, melyeket gyakran csak a Sun és a viszonteladók erőforrásainak egyesítésével lehet hatékonyan kiszolgálni, mivel sok projektben a partnerek rendelkeznek a megoldás-specifikus ismeretekkel.

A támogatási rendszer gerince a SunSpectrum program, mely rugalmas szervizszolgáltatások széles skáláját nyújtja a hardver, szoftver és hálózati alkalmazások integrált támogatására.

A SunSpectrum Platinum programot a Sun azon ügyfeleinek tervezte, akiknek üzleti tevékenysége teljes mértékben az informatikai rendszer rendelkezésre állásán alapul. A Platinum program a megelőzésre helyezi a hangsúlyt, amelyet gyors és hatékony probléma-elhárítás egészíti ki: teljes 7x24 órás rendszertámogatás, 2 órán belüli helyszíni kiszállás.

A SunSpectrum Gold program proaktív szolgáltatásait Sun a kritikus üzleti rendszerekhez ajánlja. A megelőzést gyors és hatékony probléma-elhárítás egészíti ki. A Gold szerződés 7x24 órás telefonos tanácsadást tartalmaz, mely magában foglalja az európai Támogatási Központ termékspecialistáinak igény szerinti, akár azonnali bevonását is.

A SunSpectrum Silver támogatás integrált rendszerfelügyeletet biztosít, telefonos és helyszíni segítségnyújtással a Sun hardver és szoftver, valamint a hálózati rendszerek támogatásához. Ügyfeleink szoftveres problémáit magasan képzett UNIX-szakértők telefonos tanácsadással, hardveres probléma esetén pedig helyszíni kiszállással hárítják el.

A SunSpectrum Bronze támogatás a Sun UNIX rendszerek terén szerzett tapasztalatára, minőségileg ellenőrzött alkatrészeire, szoftvereire és egyéb segédeszközeire építve a minőségi szervizelés költségkímélő megoldását biztosítja.

A Service Manager szerződés kiterjesztésével az ICON teljes körű, a Sun Microsystems által folyamatosan támogatott és ellenőrzött rendszertámogatói szolgáltatást kínál ügyfeleinek a szállított Sun-alapú rendszerekhez.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról

MÁLNÁS

6

Tőzsdére megy a Raspberry Pi

2024. május 16. 14:00

Az elmúlt évek meghatározó áramköri lapkáit készítő technológiai cég papírjaival is lehet majd kereskedni a brit tőzsdén.