Szerző: roberto

2002. október 07. 22:10:14

Elkészült a magyar Invictus fejlesztőcsapat új játéka, a Street Legal

Elkészült a magyar Invictus fejlesztőcsapat új játéka, a Street Legal. A program érdekessége, hogy rendelkezik a népszerű Gearhead Garage licencével, melyet szinte egy az egyben beleépítettek. Ezen kívül fontos megemlíteni, hogy még az Insane-nél is életszerűbb fizikai motort készítettek a programozók. Gyakran találkozhatunk majd deformáldó karosszériával, koszolódó kasznifestéssel, karcolásokkal, horpadásokkal minden alkatrészen, leszakadó alkatrészekkel, kinyíló és fityegő ajtókkal, motorháztetőkkel, csomagtartókkel, kerekekkel, fizikailag korrekt motorikus sérülésekkel.

HIRDETÉS

Elkészült a magyar Invictus fejlesztőcsapat új játéka, a Street Legal. A program érdekessége, hogy rendelkezik a népszerű Gearhead Garage licencével, melyet szinte egy az egyben beleépítettek. Ezen kívül fontos megemlíteni, hogy még az Insane-nél is életszerűbb fizikai motort készítettek a programozók. Gyakran találkozhatunk majd deformáldó karosszériával, koszolódó kasznifestéssel, karcolásokkal, horpadásokkal minden alkatrészen, leszakadó alkatrészekkel, kinyíló és fityegő ajtókkal, motorháztetőkkel, csomagtartókkel, kerekekkel, fizikailag korrekt motorikus sérülésekkel.

    "A játék teljesen új motort kapott, ami más, mint az Insane motorja volt. Miért volt erre szükség és mire képes az új motor?
    Az Insane csak magassági térképes pályát tudott kezelni, nem lehettek benne a jármű fölé nyúló talajelemek, kiálló sziklák, hidak. Az új engine viszont sok más újítással is rendelkezik. Tudunk végtelen nagy pályát kezelni, mivel a játék folyamatosan tölti a winchesterről a pálya aktuális részleteit, így határt csak a CD, illetve a HDD kapacitása szabhat (no meg persze a mi időnk, amit a projektre szánunk). Ezenkívül a fizika és a 3D Engine is új alapokra lett helyezve, de erről beszéljen majd maga a játék."

A fenti, csapattal készült interjút a Hungarian SimWorld honlapján lehet elolvasni teljes terjedelmében.

a címlapról