:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. szeptember 17. 20:04

Megjelent az első javítócsomag az Unreal Tournament 2003 demójához

Csupán 3 MB-os az Unreal Tournament 2003 demójához ma megjelent első javítócsomag . A patch többek közt javítja a Voodoo 3 és Matrox G400 videókártyáknál tapasztalható megjelenítési problémákat, a szerverlistázási ablaknál található pingfrissítési hibát és a kódban lévő DoS támadási lehetőséget is megszünteti.

Csupán 3 MB-os az Unreal Tournament 2003 demójához ma megjelent első javítócsomag. A patch többek közt javítja a Voodoo 3 és Matrox G400 videókártyáknál tapasztalható megjelenítési problémákat, a szerverlistázási ablaknál található pingfrissítési hibát és a kódban lévő DoS támadási lehetőséget is megszünteti.

A UT2003 demó mérete 103 MB, és négy pályát tartalmaz: 2 Deathmatch, 1 Capture the Flag, 1 Bombing Run. Sajnos azonban csak egyfajta modellel nyílik lehetőség a játékra (viszont ehhez többfajta skin is elérhető), s nem próbálhatjuk ki a végleges verzióban helyet kapott teljes fegyverarzenált sem.

A felhő alapú szolgáltatások, a konténer alapú futtatókörnyezetek és a microservice architektúrára épülő alkalmazásfejlesztés bizony feladják a leckét, ha a régebbi, monolitikus rendszerekhez kell hozzákapcsolni az újdonságokat. Összeszedtük, mire érdemes figyelni tervezés és megvalósítás során.

a címlapról