Szerző: castor

2002. szeptember 5. 08:23

Megkezdődött a SAPPHIRE 2002 e-business konferencia

[Mmd] Az SAP AG tegnap arról adott hírt, hogy globális e-business ügyfél-konferenciája, a SAPPHIRE 02 megnyitásakor új innovatív megoldásokat jelent be, és bemutatja azokat a kiemelt ügyfeleket, akik a legmodernebb technológiára támaszkodva tesznek eleget a napjaink globális üzleti környezetében rejlő kihívásoknak.

[Mmd] Az SAP AG tegnap arról adott hírt, hogy globális e-business ügyfél-konferenciája, a SAPPHIRE '02 megnyitásakor új innovatív megoldásokat jelent be, és bemutatja azokat a kiemelt ügyfeleket, akik a legmodernebb technológiára támaszkodva tesznek eleget a napjaink globális üzleti környezetében rejlő kihívásoknak.

A szeptember 4. és 6. között Lisszabonban megrendezett SAPPHIRE '02 kiállításra több mint 7000 olyan, jelenlegi és potenciális ügyfelet, partnert, újságírót, ágazati és pénzügyi elemzőt várnak, akit érdekel, miként tudják a különböző méretű vállalatok az SAP-val együttműködve, az informatikai beruházásaikban rejlő előnyöket költségeik visszaszorítására, hatékonyságuk növelésére és versenypozíciójuk javítására fordítani. Több mint ötven vállalat -- köztük az Audi AG, a Barclays Bank plc, a Boots Wellbeing, a British Airways, a Cadbury Schweppes Plc, a LEGO Company, a Novo Nordisk, a Porsche AG, a Poste Italiane, a Shell International Ltd., a South African Breweries Ltd., a Sony Europe, a Telekom SA, az Unilever és a Volkswagen Financial Services AG -- a helyszínen számol be arról, milyen indokok alapján és hogyan használja az SAP megoldásait üzleti problémáinak kezelésére.

"A SAPPHIRE kiváló lehetőséget biztosít az SAP-nak arra, hogy olyan környezetben találkozhasson személyesen jelenlegi és leendő ügyfeleivel, illetve partnereivel, amely valóban alkalmas az eszmecserére és az üzleti feladatok őszinte megvitatására" -- nyilatkozta Henning Kagermann, az SAP AG társelnöke és vezérigazgatója. "Ahhoz, hogy egy vállalat jól működjön ilyen kihívásokkal teli időszakban, amikor az üzleti élet szereplői a világ egészét lefedve minél alacsonyabb költségszint mellett törekszenek új piacok és heterogén ügyfélkör meghódítására, olyan hathatós megoldásokra van szükség, amelyek zökkenőmentesen illeszkednek a belső üzleti működéshez, képesek együttműködni a partnerekkel, és közvetlen, valós idejű kommunikációt biztosítanak az ügyfelek felé."

"Ügyfeleink ahhoz kérik az SAP segítségét, hogy üzleti folyamataik fejlesztésével vállalatukat innovatívabb, költséghatékonyabb, a stratégiai célokat jobban szolgáló szervezetté alakíthassák" -- mutatott rá Hasso Plattner, az SAP alapító tagja, társelnöke és vezérigazgatója. "Az évek során az SAP már bebizonyította, hogy a nagygépes környezettől a kliens-szerver architektúrán keresztül az internet alapú alkalmazásokig, minden területen menedzselni tudja az ügyfeleit érintő változásokat. Ügyfeleink bíznak abban, hogy az SAP képes az üzleti célkitűzéseik megvalósítását elősegítő megoldások kifejlesztésére és biztosítására -- a SAPPHIRE pedig ideális alkalom e megoldások bemutatására."

A SAPPHIRE keretében elhangzó vitaindító előadása során Kagermann és Plattner egyaránt beszél az SAP-megoldások legújabb generációjáról és arról, milyen előnyöket hordoznak ezek az innovációk az ügyfelek számára. A kiemelt témák között szerepel a nagyvállalati rendszerek definiált frissítési útvonalak mellett, új megoldásmenedzselő stratégiák alapján történő fejlesztése; a meglévő vállalati eszközpark hasznosítását elősegítő új keresztalkalmazások, valamint a kis- és középvállalkozásoknak szánt SAP-megoldások bemutatása. Kagermann és Plattner emellett beszámol majd az SAP legfontosabb új szerződéseiről, és arra is rávilágít, milyen nagy szerepet játszik az integritás és az ágazatvezető technológia abban, hogy a vállalatok az SAP-t választják partnerül informatikai beruházásaik stratégiai szemléletű hasznosításához.

Az érdeklődők az interneten is figyelemmel kísérhetik a lisszaboni SAPPHIRE '02 kiállítás eseményeit. Számos ügyfél prezentációja és egyéb kapcsolódó anyag is hozzáférhető lesz webes műsorszolgáltatás útján. A SAPPHIRE '02 teljes programját a ez a weboldal tartalmazza.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról