Szerző: Bodnár Ádám

2002. augusztus 1. 10:27

Nyolcvan százalékkal növekedett a SONICblue forgalma

A digitális szórakoztatóelektronikai eszközöket gyártó SONICblue tegnap hozta nyilvánosságra második negyedéves eredményeit, amelyek az elemzők várakozásainak megfelelően alakultak.

A digitális szórakoztatóelektronikai eszközöket gyártó SONICblue tegnap hozta nyilvánosságra második negyedéves eredményeit, amelyek az elemzők várakozásainak megfelelően alakultak.

A kaliforniai vállalat nettó vesztesége 23,5 millió dollárt, azaz részvényenként 24 centet tett ki, miközben a forgalom elérte a 61,7 millió dollárt.

A tavalyi második negyedévben a vállalat 312,5 millió dolláros, vagyis részvényenként 3,88 dolláros nettó veszteségről számolt be. A SONICblue második negyedéve június 30-án ért véget. A cég bevétele 80 százalékkal növekedett a tavalyi második negyedévhez képest, akkor a forgalom 29,5 millió dollárt tett ki.

Az egyszeri tételek leszámításával képzett pro forma veszteség 5,1 millió dollár, azaz részvényenként 5 cent volt. A First Call/Thomson Financial által megkérdezett elemzők átlagosan 5 centes pro forma veszteségre számítottak.

A SONICblue igazgatótanácsának elnöke, Kem Potashner szerint a bevétel növekedésének oka, hogy a cég minden termékcsoportjában jelentősen növelni tudta eladásait. Marcus Smith pénzügyi vezérigazgató szerint a legnagyobb siker a Go-Video DVD/videolejátszó volt, amely az erőteljes piaci verseny és az árcsökkentések ellenére a legnagyobb bevételnöveledést produkálta. Smith szerint továbbra is erős a kereslet a Go-Video iránt, és nem terveznek további árcsökkentést.

A kereslet kielégítése érdekében a SONICblue megállapodást kötött az Go-Video készülékeket előállító LG Electronicsszal, amelynek értelmében a koreai cég növeli a Go-Video DVD/videolejátszó készülékek termelési volumenét.

a címlapról

VISION

0

Olcsóbb Vision Pro-ra fekszik rá az Apple

2024. június 19. 13:00

A második generációs eszköz fejlesztése helyett egy alacsonyabb árkategóriára lövő hardverre összpontosít az almás cég, ami 2025-ben jelenhet meg.