Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Interjú Kozák Tamással, az Invictus játékfejlesztő csapat ügyvezetőjével

castor, 2002. július 31. 00:15
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

A szimulátorokkal foglalkozó Hungarian SimWorld honlap készített egy interjút Kozák Tamással, az Invictus ügyvezetőjével. Az interjúból a cég legújabb autóversenyes játékáról tudhatunk meg érdekes részleteket -- például hogy a fejlesztés során az első részletesen kielemezett mozifilm a Halálos Iramban volt, ugyanis ez illeszkedik legjobban a program hangulatához.

A szimulátorokkal foglalkozó Hungarian SimWorld honlap készített egy interjút Kozák Tamással, az Invictus ügyvezetőjével. Az interjúból a cég legújabb autóversenyes játékáról tudhatunk meg érdekes részleteket -- például hogy a fejlesztés során az első részletesen kielemezett mozifilm a Halálos Iramban volt, ugyanis ez illeszkedik legjobban a program hangulatához.

    "A játék teljesen új motort kapott, ami más, mint az Insane motorja volt. Miért volt erre szükség és mire képes az új motor?
    Az Insane csak magassági térképes pályát tudott kezelni, nem lehettek benne a jármű fölé nyúló talajelemek, kiálló sziklák, hidak. Az új Engine viszont sok más újítással is rendelkezik. Tudunk végtelen nagy pályát kezelni, mivel a játék folyamatosan tölti a winchesterrõl a pálya aktuális részleteit, így határt csak a CD, illetve a HDD kapacitása szabhat (no meg persze a mi időnk, amit a projectre szánunk). Ezenkívül a fizika és a 3D Engine is új alapokra lett helyezve, de erről beszéljen majd maga a játék."

Az interjút itt lehet elolvasni teljes terjedelmében. A játék meglepő módon már két hónap múlva a boltok polcaira fog kerülni.

Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.