Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Interjú a magyar Clever's fejlesztőcsapattal a Steel of Haste autóversenyes játékukról

castor, 2002. július 15. 23:37
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Néhány napja jelentette be a hazai Clevers fejlesztőcsapat, hogy egy futuriszkikus környezetben játszódó autóversenyes játékon dolgoznak. A honlapjukról már letölthető egy kétperces videó, mely a járművek fizikáját és a játékmenetet hivatott bemutatni. Azonban úgy látszik, ez nem elégítette ki a Hungarian SimWorld honlap szerkesztőit, és készítettek egy érdekes interjút a fejlesztőkkel.

Néhány napja jelentette be a hazai Clever's fejlesztőcsapat, hogy egy futuriszkikus környezetben játszódó autóversenyes játékon dolgoznak. A honlapjukról már letölthető egy kétperces videó, mely a járművek fizikáját és a játékmenetet hivatott bemutatni. Azonban úgy látszik, ez nem elégítette ki a Hungarian SimWorld honlap szerkesztőit, és készítettek egy érdekes interjút a fejlesztőkkel.

"HSW: Meséljetek a játékról és annak történetéről ! Miért éppen a futurisztikus környezetre esett a választás?
Clever's: A Steel of Haste, ez a munkacíme, egy könnyen játszható arcade jellegű játék lesz. Mint ilyen, a tervezéskor a hangsúlyt a játszhatóságra és a játékélményre helyeztük. A koncepcióból adódóan nem igazán gondoltunk arra, hogy esetleg sorba álljunk különbözõ autójogokért, mivel már a Screamer 4x4 fejlesztése alatt világossá vált számunkra, hogy az autógyárak nem szeretik ha járműveik törnek, és valószínű, még annyira sem szeretnék, ha ezeket agyontuningolva, fegyverrel ellátva látnák viszont. Úgy gondoltuk, hogy mivel nem használunk valós járműveket, akkor a játékot nyugodtan elhelyezhetjük egy kitalált, fiktív világba."

A programról készült képeket a HWSW Galéria rovatban lehet megtekinteni. A játék megjelenése még karácsony előtt várható.