Szerző: Vörös Péter

2002. július 3. 18:40

A Panasonic négy új plazmaképernyős televíziót hoz forgalomba

[Mmd] A Panasonic bemutatta két új 42 és 37-os plazmaképernyőjét (TH-42PX10 és TH-37PD10). Ezek az első olyan készülékek, amelyek három különböző rendszerű adás (műsorszóró állomás, 110 távközlési állomás digitális adása és földi adás) fogadására alkalmasak, és integrált digitális tunerrel vannak felszerelve.

[Mmd] A Panasonic bemutatta két új 42 és 37”-os plazmaképernyőjét (TH-42PX10 és TH-37PD10). Ezek az első olyan készülékek, amelyek három különböző rendszerű adás (műsorszóró állomás, 110 távközlési állomás digitális adása és földi adás) fogadására alkalmasak, és integrált digitális tunerrel vannak felszerelve.

A két modellt július 10-én, illetve augusztus 10-én vezetik be a japán piacon, kb. 2.300.000 forintnak (TH-42PX10), illetve 1.900.000 forintnak (TH-37PD10) megfelelő ajánlott fogyasztói áron.

A beépített digitális tuner méretének 2,3 cm-re történő csökkentését lehetővé tevő technológia alkalmazásának köszönhetően, mindkét új modell mélysége mindössze 9,9 cm-t tesz ki. Ami a képminőséget illeti, a vállalat a tulajdonát képező Advanced Plasma Adaptive Brightness Intensifier technológiát alkalmazta az élesebb, természetesebb képi hatás elérése érdekében. A TH-42PX10 és a TH-37PD10 divatos formatervezése a legkülönfélébb lakókörnyezetekben is megállja a helyét.

A digitális televíziózás korához méltó plazmaképernyők tekintetében a háztartások felvevőképessége 2001-ben elérte a 89.000 készüléket, és a várakozások szerint (a vállalat becslése alapján) 2002-ben ez a szám 200.000 készülékre emelkedik majd. Mivel egyre többen vágynak otthonukban lapos és vékony televízióra, a plazmaképernyők lakossági piaca 2003-ban várhatóan 320.000 készülék, 2004-ben pedig 500.000 készülék felvételére lesz képes.

A TH-42PX10 és a TH-37PD10 modellekkel egyidejűleg a Panasonic a TH-42PAS10 és a TH-37PAS10 modelleket is forgalomba hozza a vállalat termékskálájának szélesítése és a folyamatosan bővülő piac szükségleteinek kielégítése érdekében. Ez utóbbi két modellt július 1-jén, illetve július 20-án vezetik be kb. 1.700.000 forintnak és 1.400.000 forintnak megfelelő ajánlott fogyasztói áron.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról