:

Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2002. június 25. 09:51

Hatvan nappal hosszabbított versenyhivatali vizsgálat a UPC ügyében

A HWSW értesülései szerint hatvan nappal meghosszabbította a vizsgálati időszakot a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) abban az eljárásban, melyet a UPC -vel kapcsolatos ügyben folytat.

[HWSW] A HWSW értesülései szerint hatvan nappal meghosszabbította a vizsgálati időszakot a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) abban az eljárásban, melyet a UPC-vel kapcsolatos ügyben folytat.

Mint lapunkban korábban beszámoltunk róla, 2002 januárjában egy budapesti magánszemély beadványában sérelmezte a főváros XIII. kerületében kialakult helyzetet, ahol a korábbi kábeltévés internetszolgáltatónak, a TVNET-nek a szerződés lejárta miatt ki kellett vonulnia a területről, s valamennyi kábeltévés ügyfele -- mintegy négyszáz kerületi előfizető -- a UPC-hez került. A GVH márciusban hozott határozata szerint valószínű, hogy a UPC megsértette a tisztességtelen piaci magatartás és versenykorlátozás tilalmáról szóló törvényt, ezért versenyfelügyeleti eljárást indított a szolgáltató ellen.

Az eljárás lefolytatására 180 nap áll a GVH rendelkezésére, ám a hivatal munkatársának tájékoztatása szerint a vizsgálati szak hatvan napos meghosszabbítására került sor. A vizsgálat lezárultával az ügy a Versenytanács elé kerül, amely határozatában állapítja majd meg, hogy történt-e jogsértés.

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.