:

Szerző: Barna József

2002. június 5. 22:46

Célkeresztben a vállalati döntéshozók: mondj igent az Intelre!

[EBN] Az Intel a héten ismét milliós reklámkampányt indított teljes mikroprocesszor-kínálatának népszerűsítése érdekében: a hirdetések megcélzott közönségét ezúttal a vállalati döntéshozók alkotják. A lakonikus, ámde kifejező Yes (igen) üzenetet hordozó nagyszabású kampány célja az olyan nagyobb haszonréssel kecsegtető, nagy teljesítményű termékek iránti érdeklődés felkeltése, melyek megvásárlásáról -- a jelentős beruházás okán -- már többnyire felsővezetők döntenek.

[EBN] Az Intel a héten ismét milliós reklámkampányt indított teljes mikroprocesszor-kínálatának népszerűsítése érdekében: a hirdetések megcélzott közönségét ezúttal a vállalati döntéshozók alkotják. A lakonikus, ámde kifejező Yes (igen) üzenetet hordozó nagyszabású kampány célja az olyan nagyobb haszonréssel kecsegtető, nagy teljesítményű termékek iránti érdeklődés felkeltése, melyek megvásárlásáról -- a jelentős beruházás okán -- már többnyire felsővezetők döntenek.


Vajon e kérdésre hogy hangzik a válasz?

A kampány kezdetben a már ismerős Intel-architektúrákra (Pentium 4, Pentium 4-M, Itanium és Xeon) fókuszál, ám később időlegesen fel-feltűnhetnek a cég egyéb termékei is, mint például az XScale beágyazott processzor. A Santa Clara-i vállalat azonban elsősorban a szerverpiac felső régióira koncentrál, hiszen a Sunnal és a HP-val szemben e szegmensben még meg kell alapoznia a hírnevét.

Amint azt a cég business-marketing igazgatója elmondta: az IT-menedzserek, a közép- és felsővezetők többnyire jól ismerik a céget és termékeit, ám elsősorban az asztali processzorokat. A cég a kampánnyal azt kívánja elérni, hogy a hagyományosan a cég erősségének számító piacokon túl a vállalati döntéshozók megismerjék azokat a területeket is, melyekre az Intel újabban lépett be.

A Yes-kampány mind nyomtatott és internetes lapokban, mind pedig óriásplakátokon visszaköszön majd Egyesült Államok-szerte, az év második felében pedig Európában is feltűnik.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 27. 04:23

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.