:

Szerző: Ady Krisztián

2002. május 14. 12:02

Interneten keresztül is játszhatunk ősztől a GameCube konzollal

[ZDNet] A Nintendo tegnapi bejelentése szerint interneten keresztül is játszhatunk ősztől a GameCube konzolon, ezzel a cég a piac szereplői közül utolsóként kínál termékéhez online szolgáltatást. A cég hálózati adapterét vagy modemét egyaránt 35 dollárért vásárolhatjuk meg majd a konzolhoz, egyikkel dialup, másikkal broadband szélessávú kapcsolatot létesíthetünk a konzol számára.

[ZDNet] A Nintendo tegnapi bejelentése szerint interneten keresztül is játszhatunk ősztől a GameCube konzolon, ezzel a cég a piac szereplői közül utolsóként kínál termékéhez online szolgáltatást. A cég hálózati adapterét vagy modemét egyaránt 35 dollárért vásárolhatjuk meg majd a konzolhoz, egyikkel dialup, másikkal broadband szélessávú kapcsolatot létesíthetünk a konzol számára.

Az online játékot a Sega "Phantasy Star Online" új játékaival próbálhatjuk ki majd, melyek szintén ősszel jelennek meg. A "Phantasy Star Online I" és "Phantasy Star Online II" GameCube verzióit bármilyen internetszolgáltatón keresztül játszhatjuk majd a világ másik végén lévő játékosokkal.

A GameCube nagyon sikeresen debütált Európában: Nagy-Britanniában a megjelenés napján hajnali két órára már 10 ezer GameCube kelt el. A Nintendótól származó adatok szerint a nyitó hét végére a boltok a készletek 80 százalékát eladták. A világ második legnagyobb konzolgyártója összesen 500 ezer GameCube konzolt szállított az európai üzletekbe, az elkövetkező két hónap során pedig további félmillió készülék érkezése várható.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 23:33

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.