Szerző: Bodnár Ádám

2002. május 7. 13:13

ISO 9001 minősítés a Montana Rt. teljes tevékenységére

[Mmd] Egy megújító és kibővítő audit során a TÜV Rheinland Euroqua auditora a

[Mmd] Egy megújító és kibővítő audit során a TÜV Rheinland Euroqua auditora a gyakorlatban vizsgálta meg a Montana Rt. minőségügyi dokumentációját, munkautasításait, vizsgálati utasításait, minőségügyi feljegyzéseit, vagyis a cég minőségügyi rendszerét.

A végrehatott felügyeleti audit célja a Montana Információtechnológiai és Kommunikációs Rt. minőségügyi rendszerének vizsgálata annak megállapítása céljából, hogy a rendszer kielégíti-e az ISO 9001-es szabvány követelményeit. Az elvégzett audit megállapította, hogy a Montana Rt. összes tevékenysége és részlege megfelel az ISO 9001-es minőségügyi követelményeknek. A Montana Rt. műszaki részlege eddig is rendelkezet ISO 9001-es minősítéssel. A mostani audit lefolytatása után elmondható, hogy a Montana Rt. teljes tevékenysége megfelel az ISO 9001-es minőségügyi rendszer elvárásainak.

A Montana Rt. tevékenységének teljes körére szóló ISO tanúsítvánnyal, a korszerűsített portfoliójával, szoros partnerkapcsolatokkal és a szakemberek felkészültségével azt a célt kívánja elérni, hogy az informatikai megoldások minél hatékonyabban támogassák az ügyfelek üzleti folyamatait és eredményes működésüket.

A már eddig is meglévő ISO minősítés mely a teljes műszaki területre szólt, leginkább azt volt hívatott biztosítani az ügyfeleknek és természetesen a cégnek magának, hogy a vállalat eredményesen és hatékonyan működik. A vállalat teljes működésére vonatkozó ISO minőségirányítási tanúsítással a Montana Rt. elmondhatja, hogy vállalata nem csak hatékony és eredményes, hanem ami a legfontosabb a mai piaci viszonyokat figyelembe véve, hogy vevő és partner orientált.

A megváltozott gazdasági körülményekre a Montana Rt. termékstruktúra-váltással, és a megújult, teljes tevékenységi és back office körére vonatkozó ISO 9001 tanúsítással válaszolt.

A minősítési rendszer megszerzését a Montana Rt. saját fejlesztésű szoftverei is segítették, lévén a cég nem csak kifejleszti, hanem cégen belül használja is saját termékeit. Ilyen szoftverek például a MonDoc Integrált Irodai Munkatámogató Rendszer, a MonLine intranetes és internetes hírportál és a MonPhone híváslistázó.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról