Szerző: roberto

2002. április 30. 12:13

A Caldera International terméktámogatást nyújt a rivális cégek disztribúcióihoz is

[LinuxPR] A Caldera Internetional tegnap bejelentette, hogy szolgáltatásokat fog nyújtani a fontosabb Linux-disztribúciókhoz. A cég a saját rendszerein (Caldera OpenLinux és Open UNIX) kívül a Red Hat, a SuSE, a Turbolinux, a MandrakeSoft és a brazil Conectiva termékeihez biztosít vállalati szintű terméktámogatást és egyéb szolgáltatásokat, így a Caldera az egyetlen olyan vállalat, amely nemzetközi szinten is képes a Linux-piac összes fontos termékéhez támogatást nyújtani.

Caldera International[LinuxPR] A Caldera Internetional tegnap bejelentette, hogy szolgáltatásokat fog nyújtani a fontosabb Linux-disztribúciókhoz. A cég a saját rendszerein (Caldera OpenLinux és Open UNIX) kívül a Red Hat, a SuSE, a Turbolinux, a MandrakeSoft és a brazil Conectiva termékeihez biztosít vállalati szintű terméktámogatást és egyéb szolgáltatásokat, így a Caldera az egyetlen olyan vállalat, amely nemzetközi szinten is képes a Linux-piac összes fontos termékéhez támogatást nyújtani.

A cég négy szinten szolgálja ki patrtnereit: a terméktámogatás a hét minden napján 24 órán keresztül várja az ügyfelek hívásait, a professzionális szolgáltatások a nagy és/vagy egyedi rendszerek kialakításában nyújtanak segítséget, a cég Linux és UNIX oktatást is vállal, végül, de nem utolsó sorban az ügyfelek az online szolgáltatásokat is igénybe vehetik.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról