Szerző: roberto

2002. április 9. 07:24

A Mandrake saját stratégiáját szeretné igazolni az elmúlt csütörtöki nyílt levéllel

A MandrakeSoft az elmúlt hét végén ismét nyílt levélben szólította meg felhasználóit. A cég beszámolt arról, hogy a Mandrake Club melletti erőteljes propaganda sikeresnek ígérkezik, az eddig regisztrált 5600 felhasználó csaknem félmillió euróval gyarapította a francia vállalat költségvetését.

MandrakeSoftA MandrakeSoft az elmúlt hét végén ismét nyílt levélben szólította meg felhasználóit. A cég beszámolt arról, hogy a Mandrake Club melletti erőteljes propaganda sikeresnek ígérkezik, az eddig regisztrált 5600 felhasználó csaknem félmillió euróval gyarapította a francia vállalat költségvetését.

A Mandrake Club tagjainak egyébként körülbelül 60 százaléka észak-amerikai és nagyjából 30 százaléka európai. A klubtagság által befizetett összegből a MandrakeSoft azt szeretné biztosítani, hogy ne kelljen forrásokat megvonnia a Linux Mandrake fejlesztésétől a sokkal jövedelmezőbb tevékenységek (kereskedelmi termékek és szolgáltatások) javára, azonban számítások szerint hosszútávon legalább 55000 klubtagra lenne szükség ahhoz, hogy a támogatók tagsági díjaiból finanszírozzák a rendszer fejlesztését.

A MandrakeSoft a jelek szerint tehát végleg elkötelezte magát egy teljesen új üzleti modell mellett (Street Performer Protocol), és ennek az irányelveit követve próbálja megteremteni a közvetlen bevételt nem termelő fejlesztési munkák pénzügyi hátterét vagy annak legalább egy részét.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról