:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. április 8. 15:23

85 millió dollárral népszerűsíti GameCube konzolját a Nintendo

[Charged] A Nintendo nem kevesebb, mint 85 milló dollárt költ a hamarosan megjelenő GameCube konzol európai népszerűsítésére. A Lifes a game, azaz Játék az élet című kampány hamarosan kezdetét veszi.

[Charged] A Nintendo nem kevesebb, mint 85 milló dollárt költ a hamarosan megjelenő GameCube konzol európai népszerűsítésére. A "Life's a game", azaz "Játék az élet" című kampány hamarosan kezdetét veszi.

A GameCube konzol szeptemberben jelent meg Japánban és november óta kapható az Egyesült Államokban. A japán cég összesen 1 millió gépet szállít a boltokba a megjelenés napjára és több, mint 20 játék lesz kapható a premier idején. Sajnos azonban a japán és amerikai piacon nagy sikert arató Super Smash Brothers Melee és Pikmin nem lesznek az első megjelenések között. A tervek szerint a nyáron már legalább 50 program közül választhatnak a vásárlók.

A készülék listaára 249 euró, azaz mintegy 61 ezer forint.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. május 2. 00:06

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.