:

Szerző: Bodnár Ádám

2002. március 28. 10:29

Montana szakmai nap

[Mmd] A Montana Rt. szakmai nap keretében mutatta be

[Mmd] A Montana Rt. szakmai nap keretében mutatta be napjaink irodájának legkorszerűbb, Microsoft technológiákra épülő digitális megoldásait.

A Montana Rt. a hazai piacon professzionális megoldások széles skáláját biztosítja az ország egyik legjelentősebbnek számító, magasan képzett, Microsoft technológiára épülő fejlesztői csapatával. A legkülönbözőbb individuális fejlesztések mellett a Montana Rt. saját megoldást kínál az ügyfélkapcsolati rendszerek (MonDoc), a belső (intranet) és külső portálok kialakítása területén (MonLine), illetve saját fejlesztésű szoftvere (MonPhone) az irodai költségek csökkentésében van az ügyfelek segítségére.

A szakmai előadóktól a résztvevők választ kaphattak a legkülönbözőbb irodai feladatok, problémák kérdéseire és személyes konzultációk során, kész megoldásokat kaphattak. Többek között sor került a Bross Holding Rt.-nél sikeresen bevezetésre került elektronikus irodai megoldás -- CRM rendszer -- bemutatására is.

A Montana Rt. által kifejlesztett MonDoc rendszer a Microsoft teljes támogatását élvezi. A felkínált megoldás azon közép- és nagyvállalatokat, szervezeteket célozza meg, ahol az Exchange Server alapú levelező és csoportmunka rendszer használata már bevett gyakorlat, vagy ahol most készülnek átállni erre a költség hatékony, rugalmas informatikai háttérrendszerre. A MonLine szintén saját fejlesztésű alkalmazás, mely lehetőséget nyújt a cégek, vállalkozások számára internetes vagy intranetes hírportál kialakítására.

A MonPhone rendszer előnye, hogy segítségével csupán egy kattintással részletes lista készíthető a kezdeményezett hívásokról, melynek pszichológiai hatása miatt jelentősen csökkenhetnek a hívási költségek, hiszen a dolgozó tisztában van azzal, hogy hívásainak költsége, illetve jellege ellenőrizhető.

"Elmondható, hogy a Montana Rt olyan megoldásokat kínál ügyfeleinek, melyek a legmodernebb technológiákkal elősegítik elő ügyfeleink hatékony működését. Mottónk: 'Előny a felhasználónál' így töltődik meg tartalommal a valós életben" -- mondta Vadász Pál elnök-vezérigazgató.

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.