Szerző: Bodnár Ádám

2002. március 28. 10:29

Montana szakmai nap

[Mmd] A Montana Rt. szakmai nap keretében mutatta be

[Mmd] A Montana Rt. szakmai nap keretében mutatta be napjaink irodájának legkorszerűbb, Microsoft technológiákra épülő digitális megoldásait.

A Montana Rt. a hazai piacon professzionális megoldások széles skáláját biztosítja az ország egyik legjelentősebbnek számító, magasan képzett, Microsoft technológiára épülő fejlesztői csapatával. A legkülönbözőbb individuális fejlesztések mellett a Montana Rt. saját megoldást kínál az ügyfélkapcsolati rendszerek (MonDoc), a belső (intranet) és külső portálok kialakítása területén (MonLine), illetve saját fejlesztésű szoftvere (MonPhone) az irodai költségek csökkentésében van az ügyfelek segítségére.

A szakmai előadóktól a résztvevők választ kaphattak a legkülönbözőbb irodai feladatok, problémák kérdéseire és személyes konzultációk során, kész megoldásokat kaphattak. Többek között sor került a Bross Holding Rt.-nél sikeresen bevezetésre került elektronikus irodai megoldás -- CRM rendszer -- bemutatására is.

A Montana Rt. által kifejlesztett MonDoc rendszer a Microsoft teljes támogatását élvezi. A felkínált megoldás azon közép- és nagyvállalatokat, szervezeteket célozza meg, ahol az Exchange Server alapú levelező és csoportmunka rendszer használata már bevett gyakorlat, vagy ahol most készülnek átállni erre a költség hatékony, rugalmas informatikai háttérrendszerre. A MonLine szintén saját fejlesztésű alkalmazás, mely lehetőséget nyújt a cégek, vállalkozások számára internetes vagy intranetes hírportál kialakítására.

A MonPhone rendszer előnye, hogy segítségével csupán egy kattintással részletes lista készíthető a kezdeményezett hívásokról, melynek pszichológiai hatása miatt jelentősen csökkenhetnek a hívási költségek, hiszen a dolgozó tisztában van azzal, hogy hívásainak költsége, illetve jellege ellenőrizhető.

"Elmondható, hogy a Montana Rt olyan megoldásokat kínál ügyfeleinek, melyek a legmodernebb technológiákkal elősegítik elő ügyfeleink hatékony működését. Mottónk: 'Előny a felhasználónál' így töltődik meg tartalommal a valós életben" -- mondta Vadász Pál elnök-vezérigazgató.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról