Szerző: Ady Krisztián

2002. február 26. 03:16

Mégis van hardveres vertex shader támogatás a GeForce4 MX-ben

Úgy tűnik, ez a kérdések és válaszok órája: a Digit-Life oldalán olvasható -- igen kimerítő és részletes -- tesztben található ellentmondás feloldására az nV News szerkesztője egy kérdést tett fel az NVIDIA illetékeseinek:

Úgy tűnik, ez a kérdések és válaszok órája: a Digit-Life oldalán olvasható -- igen kimerítő és részletes -- tesztben található ellentmondás feloldására az nV News szerkesztője egy kérdést tett fel az NVIDIA illetékeseinek:

A Digit-life tesztje szerint a Geforce4 MX támogatja a vertex shader 1.1-es verzióját. A 4-es MX támogatása szoftveres emuláció?

"A GeForce4 MX gyorsítja a vertex shader műveleteket, és képes vertex programok futtatására, de jóval alacsonyabb teljesítménnyel, mint a GeForce4 Ti processzorok. Néhány funkciót a CPU végez el, néhányat a GPU -- ez egy hibrid modell.

Brian Burke

NVIDIA Corp."

Ez a tény tovább bonyolítja a GeForce4 MX megítélését, hiszen eddig úgy tudtuk, hogy nem képes vertex programok futattására és gyorsítására, de íme, ezt megcáfolták. Már csak az a kérdés, hogy ez a "jóval alacsonyabb teljesítmény" pontosan mit is takar...

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról