Szerző: Bodnár Ádám

2002. január 18. 10:44

Mobilreklám: körvonalazódnak a szabályok

[email] A mobilreklám iparág világszervezete Londonban bejelentette, hogy Mobile Marketing Association néven folytatja működését. A 120 tagot számláló MMA célja az iparág további növekedésének elősegítése, hatékony szabványok kidolgozása és fellépés a fogyasztók védelmének érdekében.

[email] A mobilreklám iparág világszervezete Londonban bejelentette, hogy Mobile Marketing Association néven folytatja működését. A 120 tagot számláló MMA célja az iparág további növekedésének elősegítése, hatékony szabványok kidolgozása és fellépés a fogyasztók védelmének érdekében.

A Mobil Marketing Szövetséget hazánkban közép-kelet-európai regionális igazgatóként a Voxline Kft., az európai igazgatótanács tagja képviseli. A mobil technológiai megoldásokat fejlesztő cég elkötelezte magát arra, hogy a világszerte dinamikusan bővülő mobilreklám ipart a régióban az MMA magas szintű szakmai elvárásainak és alapelveinek megfelelően képviselje, fejlessze.

"A hazai sajtóban az elmúlt időszakban több cikk látott napvilágot az SMS-reklámozásról. Meggyőződésünk, hogy a hatékony és innovatív mobilreklám minden területen, a vállalati kommunikációban és a politikai kampányok során egyaránt sikeresen alkalmazható, azonban a hirdetőknek minden esetben ragaszkodniuk kell a szakma etikai szabályaihoz. Ha a hirdetők kellő szakértelemmel rendelkező szolgáltatót vesznek igénybe kampányaik lebonyolításához, és kiaknázzák a mobilreklám sajátosságait, például a magas fokú testreszabás lehetőségét, a felhasználókat is előnyhöz juttatják" -- nyilatkozta a Voxline üzletfejlesztési igazgatója, Dr. Harmat Péter.

Hozzátette: "A közelmúltban felmerült az SMS-reklám szabadalmaztatásának kérdése. Tavaly márciusban a Mobilreklám Szövetség ülésén már az SMS-reklám szabványait véglegesítettük az előző években lezajlott nemzetközi kampányok tapasztalatai alapján. A sok vállalat által régóta folytatott és publikált SMS-reklámozás gondolatának akkor már nem volt újdonságértéke, így nem tartjuk elképzelhetőnek, hogy azt valaki levédhetné egy tavalyi szabadalmi bejelentéssel. Az ilyen jellegű ötletek megvalósításának az is határt szab, hogy a szabályok alapján tilos reklámot küldeni bárki telefonjára az illető előzetes engedélye nélkül."

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról