Szerző: Vörös Péter

2002. január 14. 11:20

Megszűnt az InternetWeek hetilap

[Wall Street Journal] Az internetes stratégiákkal és technológiákkal foglalkozó InternetWeek hetilap megszűnt, az utolsó szám január 7-én jelent meg.

[Wall Street Journal] Az internetes stratégiákkal és technológiákkal foglalkozó InternetWeek hetilap megszűnt, az utolsó szám január 7-én jelent meg.

A magazin 1984-ben indult Communications Week néven, majd 1998-ban, az internetes fellendülés elején változtatta nevét InternetWeekre. A hetilap példányszáma 275 ezer volt.

Alexandra Raine, a magazin kiadójának, a CMP Media LLC-nek a szóvivője nem közölte, hogy hányan kerülnek az utcára a lap megszűntét követően.

Az internet fellendülésének vége óta számos, az internettel foglalkozó magazin szűnt meg vagy változtatta meg profilját. Októberben a Silicon Alley Reporter szűnt meg és kockázati tőkével foglalkozó lapként indult újra, augusztusban pedig az Industry Standard (annak idején az Új Gazdaság nagyratörő magazinja) szűnt meg.

Szintén 2001-ben történt az, hogy a Red Herring Communications Inc. megpróbálta értékesíteni a Red Herring című magazint, de nem tudtak vevőt találni.

A Manhasset (New York) központú CMP Media más technológiai magazinokat is kiad, többek között az EE Timest, az Information Weeket és a Network Computingot. A CMP Media a United Business Media PLC brit kiadó leányvállalata.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról