:

Szerző: Vörös Péter

2002. január 14. 11:20

Megszűnt az InternetWeek hetilap

[Wall Street Journal] Az internetes stratégiákkal és technológiákkal foglalkozó InternetWeek hetilap megszűnt, az utolsó szám január 7-én jelent meg.

[Wall Street Journal] Az internetes stratégiákkal és technológiákkal foglalkozó InternetWeek hetilap megszűnt, az utolsó szám január 7-én jelent meg.

A magazin 1984-ben indult Communications Week néven, majd 1998-ban, az internetes fellendülés elején változtatta nevét InternetWeekre. A hetilap példányszáma 275 ezer volt.

Alexandra Raine, a magazin kiadójának, a CMP Media LLC-nek a szóvivője nem közölte, hogy hányan kerülnek az utcára a lap megszűntét követően.

Az internet fellendülésének vége óta számos, az internettel foglalkozó magazin szűnt meg vagy változtatta meg profilját. Októberben a Silicon Alley Reporter szűnt meg és kockázati tőkével foglalkozó lapként indult újra, augusztusban pedig az Industry Standard (annak idején az Új Gazdaság nagyratörő magazinja) szűnt meg.

Szintén 2001-ben történt az, hogy a Red Herring Communications Inc. megpróbálta értékesíteni a Red Herring című magazint, de nem tudtak vevőt találni.

A Manhasset (New York) központú CMP Media más technológiai magazinokat is kiad, többek között az EE Timest, az Information Weeket és a Network Computingot. A CMP Media a United Business Media PLC brit kiadó leányvállalata.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.