Szerző: Bodnár Ádám

2001. december 27. 20:46

Az Ericsson mobilkommunikációs rendszert adományozott az ENSZ-nek

[Ericsson] Az Ericsson végpont-végpont GSM mobilkommunikációs rendszert adományozott, és az ENSZ az adományt hivatalosan átvette. A rendszer az ENSZ brindisi (Olaszország) távközlési központjára épülő műholdas hálózatot egészíti majd ki. A GSM mobilkommunikációs rendszer világszerte tovább javítja majd az ENSZ humanitárius segítségnyújtási akcióinak minőségét és hatékonyságát.

[Ericsson] Az Ericsson végpont-végpont GSM mobilkommunikációs rendszert adományozott, és az ENSZ az adományt hivatalosan átvette. A rendszer az ENSZ brindisi (Olaszország) távközlési központjára épülő műholdas hálózatot egészíti majd ki. A GSM mobilkommunikációs rendszer világszerte tovább javítja majd az ENSZ humanitárius segítségnyújtási akcióinak minőségét és hatékonyságát.

Az adomány tartalmazza a hálózati berendezéseket, a hardvert és a szoftvert egyaránt, illetve a kézikészülékeket. Ezenfelül az Ericsson ingyen bocsátja rendelkezésre telepítési, tesztelési, oktatási és távoli támogatási szolgáltatásait a rendszer beindításától számított két éven át. Az adomány részei még a Sun Microsystemstől származó hardverek és szoftverek, illetve a Logicától származó szoftverek.

Az Ericsson adományozására a vállalat társadalmi szerepvállalásának részeként létrehozott Ericsson Segítségnyújtási Program keretein belül került sor. Ez a nemzetközi kezdeményezés a katasztrófák okozta emberi szenvedés hatékonyabb és gyorsabb enyhítéséhez nyújt segítséget, illetve egészíti azt ki. Az Ericsson Segítségnyújtási Program, szoros együttműködésben a legfontosabb humanitárius segítségnyújtási szervezetekkel, a nemzetközi segítségnyújtási akciók minőségét és hatékonyságát igyekszik javítani, képzett távközlési szakemberek, illetve technológia rendelkezésre bocsátásával.

A partneri kapcsolat részeként az Ericsson Segítségnyújtási Program a világszerte mindenhol megtalálható Ericsson-irodákkal együtt, illetve az ENSZ és a Vöröskereszt és a Vörös Félhold Társaságok Nemzetközi Szövetségének humanitárius segítségnyújtási és katasztrófaenyhítési programjaival szoros együttműködésben a helyi katasztrófa-készültségi programok kidolgozásában is részt vesz.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról