Szerző: Barna József

2001. december 6. 14:28

Kék emberek helyett űrlények népszerűsítik a Pentium 4 processzort

[The Inquirer] Amint arról korábban már beszámoltunk, az AMD minden idők legnagyobb költségvetésű reklámkampányába kezd Athlon XP processzorainak népszerűsítéséért. A sunnyvale-i cég többek között Európában is igyekszik minden médiában jelen lenni reklámjaival, mi több, egyes értesüléseik szerint hamarosan futballstadionokban is feltűnnek az AMD hirdetései. Az ünnepek közeledtével azonban a rivális Intel is változtat korábbi marketingstratégiáján. A februárban elindított Pentium 4 televíziós kampányt, melyben az Amerikában népszerű Blue Man Group performansz csoport tagjai voltak láthatóak, immár nyugdíjba küldte a cég, és új reklámfilmekkel rukkolt elő.

[The Inquirer] Amint arról korábban már beszámoltunk, az AMD minden idők legnagyobb költségvetésű reklámkampányába kezd Athlon XP processzorainak népszerűsítéséért. A sunnyvale-i cég többek között Európában is igyekszik minden médiában jelen lenni reklámjaival, mi több, egyes értesüléseik szerint hamarosan futballstadionokban is feltűnnek az AMD hirdetései. Az ünnepek közeledtével azonban a rivális Intel is változtat korábbi marketingstratégiáján. A februárban elindított Pentium 4 televíziós kampányt, melyben az Amerikában népszerű Blue Man Group performansz csoport tagjai voltak láthatóak, immár nyugdíjba küldte a cég, és új reklámfilmekkel rukkolt elő.

A kék emberek helyett immár kék űrlények állnak az Intel kampányának középpontjában. A televízióban sugárzott reklámfilmek alapkoncepciója már ismerős lehet: idegen lények érkeznek Földünkre, melyek azt vizsgálják, hogy az emberiség technológiai újításaiból melyeket tudnák szürke (kék) életük színesítésére felhasználni. A filmek által sugallt válasz természetesen egyértelmű: az Intel Pentium 4 processzor alkalmas erre, s még talán többre is.


A Pentium 4-re rácsodálkozó barátságos idegenek

Aki kíváncsi az Intel új reklámfilmjeire, megtekintheti azokat QuickTime, RealMedia és Windows Media formátumban ezen az oldalon.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról