Szerző: Ady Krisztián

2001. november 28. 03:07

4,1 millió Excite@Home előfizető maradhat szolgáltatás nélkül

[Reuters] A csődeljárás alatt álló kábeles internetszolgáltató, az Excite@Home tegnap közölte, hogy amennyiben nem sikerül újra megállapodni a szolgáltatás gerincét adó kábelszolgáltatókkal, 4,1 millió amerikai felhasználója maradhat szolgáltatás nélkül november 30-át követően.

[Reuters] A csődeljárás alatt álló kábeles internetszolgáltató, az Excite@Home tegnap közölte, hogy amennyiben nem sikerül újra megállapodni a szolgáltatás gerincét adó kábelszolgáltatókkal, 4,1 millió amerikai felhasználója maradhat szolgáltatás nélkül november 30-át követően.

Az Excite@Home jogi képviselőinek csütörtökön kell megjelennikük a csődbíróságon. A bíró ekkor fogja eldönteni, hogy a szolgáltatás felfüggesztésre kerül-e, ha a jelenlegi tárgyalások eredménytelenek lesznek -- közölte Stephanie Xavier szóvivő.

"Minden azon múlik, hogyan dönt a bíró," - mondta Xavier. "Csak annyit mondhatok, jelenleg is folynak az egyeztetések a kábelszolgáltató cégekkel. Mindent megteszünk, hogy fenntartsuk a szolgáltatást."

Xavier szerint több kábelszolgáltató úgy informálta a saját hálózatukhoz tartozó Excite@Home előfizetőket, hogy a szolgáltatás november 30-ával véget ér.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról