Szerző: Bodnár Ádám

2001. november 23. 12:03

Rangos marketing díjat nyert a Pannon GSM

[email] A november első hetében megrendezett IV. Direkt Marketing Konferencia két pillére a direkt marketing atyjaként emlegetett élő legenda, Lester Wunderman előadása, valamint a szakma hazai Oscar-jának számító IV. Direkt Marketing Díjak átadása volt. Ez utóbbin a fogyasztói kategória arany díját jelentős fölénnyel nyerte el a Pannon GSM Partnerprogram bevezető kampánya.

[email] A november első hetében megrendezett IV. Direkt Marketing Konferencia két pillére a direkt marketing atyjaként emlegetett élő legenda, Lester Wunderman előadása, valamint a szakma hazai Oscar-jának számító IV. Direkt Marketing Díjak átadása volt. Ez utóbbin a fogyasztói kategória arany díját jelentős fölénnyel nyerte el a Pannon GSM Partnerprogram bevezető kampánya.

A rangos vendégekhez méltóan magas színvonalú pályaművek érkeztek be a Direkt Marketing Díj versenyre, amelyet két kategóriában -- üzleti és fogyasztói kampányok -- hirdettek meg. A Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám testület főtitkára által elnökölt zsűri a beadott pályaművek eredetiségét, kreatív megoldásait, előre mutató szemléletét értékelte, valamint természetesen a kampány hatékonysága is szerepet játszott a döntésben.

A szakma legjobbjainak seregszemléje idén minden korábbinál szorosabb versenyt hozott, a zsűri tagjai azonban egybehangzóan az Impiric Reklámügynökség munkáját, a Pannon GSM érték alapú hűségprogramja, a Pannon Partnerprogram számára készített bevezető kampányát találták a fogyasztói kategória legjobbjának.

Nem elég megszerezni az ügyfelet, meg is kell tudni tartani -- mondja Hivatal Péter zsűritag, a DMSZ elnöke. Az ezt szolgáló újszerű üzleti filozófia, az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management, CRM) jegyében zajlott a IV. Direkt Marketing Konferencia, és Hivatal Péter szerint a Pannon Partnerprogram tartalmában maximálisan bizonyította ennek a ma még ritkán és fenntartásokkal alkalmazott szemléletnek a létjogosultságát.

A 2001. áprilisától augusztusig tartó, két fázisú kampány kreatív megoldásairól szólva kiemelte, hogy az előfizetőknek küldött levél egyszerű és közérthető, ugyanakkor igen eredeti módon ismertette a személyre szabott hűségprogram természetéből adódóan bonyolult feltételeit.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról