Szerző: sammer

2001. november 2. 19:01

Csak áprilisban jelenik meg a 2001 végére ígért Dungeon Siege szerepjáték

A Microsoft és a Gas Powered Games bejelentették, hogy a készülő Dungeon Siege

A Microsoft és a Gas Powered Games bejelentették, hogy a készülő Dungeon Siege szerepjátékuk 2002 áprilisában fog megjelenni. A játékot eredetileg 2001 végén akarák kiadni, de már augusztusban bejelentették a játék készítői, hogy 2002-re fog csúszni a kiadás. A Dungeon Siege egy 3D-s középkori fantasy világban játszódik, ahol a játékos egy csapat karakterrel indulhat neki a felfedezésnek és a kalandozásoknak.

A GameSpot megkereste Chris Taylort a Gas Powered Gamestől, és a játék állapotáról faggatta. Taylor szerint a játék fejlesztése már nyolc hónapja a béta előtesztelés szakaszában jár, de csak most került végleges béta állapotba. Ez azt jelenti, hogy a játékba minden szükséges elem és bővítés belekerült, és a csapat már csak azon dolgozik, hogy javítsa a játék teljesítményét, kiegyensúlyozza az egységeket, és kijavítsa az előforduló hibákat. Taylor fontosnak tartotta kiemelni, hogy a következő hónapokig tartó bétatesztelés mindenképpen szükséges ahhoz, hogy a játék százszázalékosan hibamentes és összehangolt legyen. A Dungeon Siege tartalmaz egy teljes egyjátékos részt, amely főleg lineáris felépítésű, illetve egy nemlineáris többjátékos küldetéssorozatot.

A Gas Powered Games azt tervezi, hogy a Dungeon Siege megjelenéséig csak erre a játékra összpontosítanak, majd egy kis szünet után elkezdik a végleges játékban maradt esetleges hibák javítását és az első patch készítését. Az utólagos javítás elkerülhetetlen, a cég szerint nagyon fontos, hogy a felmerülő legapróbb hibákra is megoldást adjanak ki. A fejlesztők eközben egy demó kiadását is tervezik, ami két vagy három hónappal a teljes játék megjelenése után várható. Ámbár jelenleg még nincs hivatalos álláspont egy esetleges küldetéscsomag kiadásáról vagy következő rész készítéséről, a fejlesztők nem vetették el ezeket a lehetőségeket. Taylor szerint a csapat rengeteg új ötlettel és lehetőségekkel rendelkezik, amiket ebbe a játékba már nem építhettek bele, de egy küldetéscsomagban vagy új részben biztosan helyet kaphatna.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról