Rendkívüli rendezvények fokozzák a GameCube és az Xbox konzolokra váró játékosok hangulatát
[CNET] Bár még két hét hátravan a Microsoft Xbox és a Nintendo GameCube játékkonzolok amerikai megjelenéséig, a gyártók megkezdték agresszív reklámkampányukat.
A Microsoft ezen a hétvégén indítja útjára "Xbox Odyssey" nevű roadshow-ját, amely az Egyesült Államok legnagyobb városait látogatja végig. A roadshow legfontosabb attrakciója az a felfújható pavilon lesz, amiben összesen 50 Xbox konzol kap helyet, amelyeken kipróbálhatók a konzolra írt játékok -- köztük a régen várt Halo és a Dead or Alive 3.
Az Xbox Odyssey rendezvénysorozat San Franciscoból (CA, USA) indul, azután Los Angelesbe, San Diegóba, Phoenixbe majd a többi nagyvárosba látogat. A roadshow egészen november 15-ig, az Xbox kereskedelmi megjelenéséig járja az országot.
Eközben természetesen a Nintendo sem tétlenkedik. A kíváncsi játékosok már régóta testközeli kapcsolatba kerülhettek a GameCube konzollal az USA legnagyobb városaiban található "Cube Club"-okban. A San Francisco-i Cube Clubban ma rendezik a "Mit tennél meg egy GameCube-ért" verseny döntőjét.
A játékra a Nintendo weboldalán lehetett jelentkezni, az döntőbe öt fanatikus Nintendo-rajongó került. Egyikük arra vállalkozott, hogy megegyen egy löncshúsból, macskatápból és csokiszirupból épített GameCube konzolt. Egy fanatikus a nyelvével fest majd Nintendo emblémákat a falra. A legérdekesebb azonban talán egy "Jeffrey" becenevű játékos produkciója lesz, aki a Nintendo játékokból ismert Mario jelmezében a játék dalát fütyörészve három Nintendo konzollal fog zsonglőrködni.
A játék győztese a GameCube konzolon kívül egy Game Boy Advance, rengeteg játék és 5000 dollár boldog tulajdonosa lesz. Az Xbox-rajongók sem maradnak verseny nélkül, a Microsoft "Xbox Unleashed" rendezvénye két napon át zajlik majd, a megmérettetések győztese pedig egy új autóval távozhat.