Szerző: Bodnár Ádám

2001. október 31. 10:01

A Handspring alkalmanként 20 dollárt kér a telefonos technikai támogatásért

A kéziszámítógépeket gyártó Handspring ezentúl alkalmanként 20 dollárt kér a telefonos technikai támogatásért, ha az a termék regisztrációjától számított 90 napon túl történik.

A kéziszámítógépeket gyártó Handspring ezentúl alkalmanként 20 dollárt kér a telefonos technikai támogatásért, ha az a termék regisztrációjától számított 90 napon túl történik.

Elektronikus levélben továbbra is ingyenesen ad felvilágosítást a Handspring, és azokban az esetekben, ha a telefonos segítségkérés garanciális javításban vagy cserében végződik, szintén nem számolnak fel támogatási díjat.

"Amikor megkezdtük első technikai támogatási programunkat, egy apró ismeretlen cég voltunk, és fontos volt az ingyenes támogatás a termékeink elfogadtatása érdekében. Azonban ma már pénzügyileg szükségessé vált a támogatás fizetőssé változtatása, mert nagyságrendekkel többen keresnek minket, mint a kezdetekben" -- áll az intézkedés indoklásában.

A kézigépek gyártói között nem ismeretlen dolog ez a fajta terméktámogatás, főleg azóta, amióta a készülékek ára ilyen mélységekbe zuhant.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról