Szerző: Bodnár Ádám

2001. szeptember 19. 11:48

"Információszerzés és kapcsolatépítés az Interneten" címen rendez konferenciát az Online Marketing Ügynökség

[email] Az Internet egyre inkább beépül a vállalatok mindennapos gyakorlatába. Egyes felmérések azt mutatják, hogy a hazai vállalkozások közül a 10 főnél nagyobb létszámú cégek közel 90 %-ának van Internet hozzáférése és a kisebb vállalkozások többsége is kapcsolódik a hálózathoz.

[email] Az Internet egyre inkább beépül a vállalatok mindennapos gyakorlatába. Egyes felmérések azt mutatják, hogy a hazai vállalkozások közül a 10 főnél nagyobb létszámú cégek közel 90 %-ának van Internet hozzáférése és a kisebb vállalkozások többsége is kapcsolódik a hálózathoz.

Fokozatosan bővül az e-kereskedelem annak is leginkább az un. B2B vagyis a cégek közötti kereskedelmi ága. A visegrádi négyek ( Cseh Köztársaság, Lengyelország, Magyarország és Szlovákia ) országaiban az e-commerce ügyletek összesített értéke a tavalyi 100 millió dollárról az idén már 650 millió dollárra ugrik.

Jelent e tehát kitörési lehetőséget az Internet a hazai vállalkozások számára? Miként használhatjuk a világhálót piaci kapcsolatok létrehozására, ügyfélkapcsolataink automatizálására és menedzselésére? Ma már megtalálhatók a marketing vagy stratégiai döntéseket megalapozó információk a hálón mégis milyen módon tudjuk ezeket az információs forrásokat elérni és céljaink szolgálatába állítani.

E kérdésekkel is foglalkozik az a konferencia, melyet 2001 szeptember 26-án rendez az Online Marketing Ügynökség (www.oma.hu) Győrben a Rába Hotelben "Információszerzés és kapcsolatépítés az Interneten" címmel.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról