Szerző: Ady Krisztián

2001. augusztus 30. 09:18

Csökkentek a mobiltelefonok eladási mutatói, a Nokia veszített piaci részesedéséből

A Gartner Dataquest felmérése szerint az idei év második negyedévét érintő értékesítési adatok valamivel kedvezőtlenebb képet festenek, mint az első negyedév számai.

A Gartner Dataquest felmérése szerint az idei év második negyedévét érintő értékesítési adatok valamivel kedvezőtlenebb képet festenek, mint az első negyedév számai.

Ráadásul a két trónkövetelőnek, a Motorolának és az Ericssonnak egyaránt sikerült piaci részesedését növelnie a vezető Nokia rovására -- igaz csak minimális mértékben.

A felmérés szerint az első negyedév 96,69 millió darabos eladása 89,76 millió darabra csökkent a második negyedévben. A Nokia 35,3 százalékos piaci részesedése 34,8 %-ra csökkent, a Motorola másodikként 14.8 %-ra tornászta fel magát az előző negyedév 13.2 %-áról. Az Ericsson is sikert könyvelhet el ezen a téren, a 6,8 %-os piaci részesedést 8,3%-ra sikerült emelni.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról