:

Szerző: Barna József

2001. június 22. 03:01

A Voxline képviseli Magyarországon a mobil reklám világszervezetét

[Voxline] A mobil internetes szoftvertechnológiával foglalkozó Voxline Kft. (www.voxline.com) bejelentette, hogy a mobil reklám világszövetsége, a Wireless Advertising Association (WAA) felkérte a nemzetközi szervezet hivatalos magyarországi képviseletének ellátására. A szervezetnek a közép-kelet európai régióban ez az egyetlen ilyen megbízása a Voxline mint a WAA aktív tagja felé.

A Voxline Kft. tevékenysége mobil internet szoftvertechnológiai megoldások fejlesztésére összpontosul. A vállalat szabadalmaztatott technológiái lehetővé teszik tetszőleges webtartalom és más online adatbázisok testre szabott hozzáférését mobil és vezetékes eszközökről. Az egyedi igényeket kiszolgáló tartalom tetszőleges mobil eszköz segítségével bárhol és bármikor hozzáférhető a felhasználók számára. Ez ideális terepet jelent a mobil reklámok alkalmazására, hiszen a felhasználó saját maga jelzi igényét reklámüzenetek fogadására. A magas szintű perszonalizáció segítségével a reklámüzenet célzottá, így a mobil felhasználó számára hasznos és érdekes tartalommá válik.

A hirdetők e reklámforma alkalmazásával gyors és pontos elérési lehetőséghez jutnak a célpiac szereplőihez egy folyamatosan működő, személyes, kétirányú kommunikációs csatornán keresztül. A mobileszközök hazánkban is egyre növekvő penetrációja (ma kb. 38%) pedig az online reklámnál sokkal szélesebb közönséget tesz elérhetővé. A folyamatosan fejlődő technológia segítségével a mobil reklám lehetőségei hatékonyan kiaknázhatóak, ezzel mind a hirdetőket, mind a reklámügynökségeket, valamint a fogyasztókat is előnyhöz juttatva.

A Voxline Kft. elkötelezte magát arra, hogy a világszerte dinamikusan bővülő mobil reklámipart* Magyarországon a WAA magas szintű szakmai elvárásainak és alapelveinek megfelelően képviselje és fejlessze. A legfontosabb alapelv a reklám hagyományos formáihoz képest újdonságot jelentő "opt-in" (engedélyhez kötött reklám), amely a fogyasztó beleegyezését előfeltételként szabja a reklámok terjesztéséhez.

A WAA tagjaként a Voxline közvetlenül értesül a nemzetközi mobil reklámkampányokról, melyek tapasztalatait megosztja partnereivel, a tanultakat pedig sikerrel alkalmazza a hazai kampányok során. A WAA feladatául tűzte ki többek között a mobil reklámszabványok kidolgozását és ajánlását. A szervezet elsőként az SMS reklámok szabványait publikálta a közelmúltban, melynek kidolgozásában maga a Voxline is aktívan részt vett.

*Az Ovum becslése szerint 2003-ban 4 millárd USD, 2005-ben már 16 milliárd USD forgalmat bonyolít majd az 500 milliós fogyasztói piac.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

6

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.