Szerző: Vörös Péter

2001. június 21. 12:50

Gerald Levin szerint stabilizálódnak az AOL Time Warner hirdetési bevételei

[CNET, Reuters] Gerald Levin, az AOL Time Warner elnök-vezérigazgatója szerint a hirdetési bevételek már stabilizálódnak, és a cég jó úton jár afelé, hogy elérje 2001-es pénzügyi célkitűzéseit. Levin elmondta, hogy nincs szükség további elbocsátásokra vagy áremelésekre az America Online szolgáltatásnál ahhoz, hogy elérjék a 2001-es terveket, amelyeket akkor tűzött ki a cég, amikor létrejött a 106 milliárd $-os egyesülés az AOL és a Time Warner között, amely a világ legnagyobb internetes és média csoportja.

Levin a cannes-i Nemzetközi Reklám Fesztiválon jegyezte meg azt, hogy bár nem biztos abban, hogy a felemelkedés elkezdődött, de úgy véli, hogy a hirdetési bevételek stabilizálódnak. "Nem változtatjuk meg 2001-es előrejelzéseinket" - mondta Levin.

Az AOL Time Warner, amelyhez olyan kiadványok tartoznak, mint a Time és a People, valamint olyan előadóművészek, mint Madonna, 2001-re 11 milliárd $-os kamatfizetés és adózás előtti eredményt és 40 milliárd $-os forgalmat tervezett.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról