Szerző: Vörös Péter

2001. június 21. 12:50

Gerald Levin szerint stabilizálódnak az AOL Time Warner hirdetési bevételei

[CNET, Reuters] Gerald Levin, az AOL Time Warner elnök-vezérigazgatója szerint a hirdetési bevételek már stabilizálódnak, és a cég jó úton jár afelé, hogy elérje 2001-es pénzügyi célkitűzéseit. Levin elmondta, hogy nincs szükség további elbocsátásokra vagy áremelésekre az America Online szolgáltatásnál ahhoz, hogy elérjék a 2001-es terveket, amelyeket akkor tűzött ki a cég, amikor létrejött a 106 milliárd $-os egyesülés az AOL és a Time Warner között, amely a világ legnagyobb internetes és média csoportja.

Levin a cannes-i Nemzetközi Reklám Fesztiválon jegyezte meg azt, hogy bár nem biztos abban, hogy a felemelkedés elkezdődött, de úgy véli, hogy a hirdetési bevételek stabilizálódnak. "Nem változtatjuk meg 2001-es előrejelzéseinket" - mondta Levin.

Az AOL Time Warner, amelyhez olyan kiadványok tartoznak, mint a Time és a People, valamint olyan előadóművészek, mint Madonna, 2001-re 11 milliárd $-os kamatfizetés és adózás előtti eredményt és 40 milliárd $-os forgalmat tervezett.

Derítsd ki, hol tartasz a felhőérettségben a Devertix Cloud Readiness felmérésével, mellyel átfogó képet kaphatsz vállalatod felkészültségéről. Töltsd ki 3 perces, ingyenes felmérőnket!

a címlapról

Hirdetés

Ollé, lesz SYSADMINDAY!

2025. július 2. 06:28

Duna melletti szabadtéri helyszínen, a Budapest Gardenben idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt, az IT-üzemeltetők világnapját. Standup, IT security meetup, kvízek, szakmázás, barátok, még több sörcsap.