2026-ra már az AI generálhatja a Meta hirdetéseit
A Wall Street Journal ügyhöz közel álló forrásokra hivatkozva arról számolt be, hogy a Meta Platforms jövő év végére lehetővé tenné a márkák számára, hogy teljes mértékben az általa kínált generatív AI eszközökkel hozzanak létre és targetálják a hirdetéseiket. A közösségi óriás tavaly májusban már elérhetővé tett a hirdetők számára pár AI-alapú funkciót, melyek eddig főleg a célcsoportok elérésében segítettek, de a vállalat segíteni szeretne a márkáknak a hirdetések nulláról történő létrehozásában is.
A gyakorlatban ez úgy nézne ki, hogy a hirdetőknek csak a termék képét és a költségvetési tervüket kellene megadniuk, ezután a Meta AI-eszköze a többi feladatot már elvégezné, tehát egy komplett hirdetési csomagot generálna, amely szöveget, vizuális elemeket és videót is tartalmaz, valamint kiválasztaná a legmegfelelőbb közönséget.
Repülésbiztonság és innováció a HungaroControl fókuszában (x) Technológiai infrastruktúrában és szakmai kompetenciában is a régió egyik legfejlettebb léginavigációs szolgáltatója a HungaroControl.
A vállalat már a valós idejű személyre szabást lehetővé tevő hirdetési eszközökön is dolgozik, amivel az ügyfelek a reklámok különböző verzióit egyéb tényezők alapján igazíthatják, például földrajzi helyet figyelembe véve. Így a havas területeken élő felhasználók egy havas tájon közlekedő autót láthatnának adott hirdetésben, míg egy városias területen élő másik internetezőnek utcai jelenet kontextusában jelenne meg ugyanaz a hirdetés.
A lépés rezonál a Meta-vezér Mark Zuckerberg korábban megosztott gondolatával, miszerint a reklám jövője az AI. Ez pedig különösen sarkallatos a cég számára, mivel tavalyi teljes bevételének több mint 97%-át a hirdetések generálták, és ezt forgatja vissza az AI-fejlesztésekbe és saját infrastruktúrájába is.
Via Reuters.