Fennállása óta először videojáték-stúdiót vett az Apple
Olyan csinált az Apple, amilyent még soha: a cupertinói vállalat videojáték-fejlesztőt vásárolt, ezzel tulajdonképpen fejlesztői oldalról is a videojáték-ipar egyik szereplőjévé vált, jóllehet valószínűleg nem olyan határozott ambíciók állnak e döntés hátterében, mint amilyenre sokan számítanak.
Az akvizícióról sokat elárul, hogy a deal tárgya, az RAC7 stúdió egy mindössze kétfős csapat, mely a 2019-es kezdetektől fogva az Apple Arcade platform egyik legsikeresebb játékát, a Sneaky Sasquatch-csot jegyzi.
Repülésbiztonság és innováció a HungaroControl fókuszában (x) Technológiai infrastruktúrában és szakmai kompetenciában is a régió egyik legfejlettebb léginavigációs szolgáltatója a HungaroControl.
Az ügylettel tehát nem fogja rárúgni az ajtót az Apple a nagy stúdiókra, ettől függetlenül a cég, mint videojáték-disztribútor továbbra is komoly szerepet szán magának, erre utalhat legalábbis a pletyka, miszerint az idei WWDC-n érkezhet a mára kissé avittas Game Centert váltó új gaming app.
Ettől függetlenül az RAC7 felkarolása rendkívül szokatlan lépés az Apple részéről, pláne az indok, ami nemes egyszerűséggel csak annyi, hogy ezzel járul hozzá a cég ahhoz, hogy a csapat tovább tudjon dolgozni a legnépszerűbb játékán. Ez alapján további, indie stúdiók felvásárlása sem tűnik ördögtől valónak az Apple részéről, mellyel az Apple Arcade platform pozícióit erősíthetik a cupertinóiak.